کد خبر:1775
پ
۱۷۰۲۹۶۷۶۴

۵۰۰ کیلومتر جاده‌ در غرب استان اصفهان خط کشی شد

سرپرست اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: ۵۰۰ کیلومتر از محورهای شریانی غرب استان با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد ریال خط کشی شد. محمدحسن محمدزمانی روز پنجشنبه با بیان این که انجام عملیات راهداری برای ایمن‌سازی راه‌ها و کاهش تصادفات در تمامی مسیرهای حوزه […]

سرپرست اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: ۵۰۰ کیلومتر از محورهای شریانی غرب استان با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد ریال خط کشی شد.

محمدحسن محمدزمانی روز پنجشنبه با بیان این که انجام عملیات راهداری برای ایمن‌سازی راه‌ها و کاهش تصادفات در تمامی مسیرهای حوزه استحفاظی در دستور کار قرار دارد، افزود: گروه‌های خط‌کشی برای رفع نقاط پرتصادف نسبت به خط کشی قوس ها- دوربرگردان ها و پارکینگ ها اقدام کرده است.

وی ادامه داد: جاده تیران و کرون- فریدن- بوئین میاندشت و خوانسار جزو نقاط پرتصادف مصوب بودند که با اقدامات انجام شده رفع خطر و ایمن سازی شدند.

سرپرست اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خط‌ کشی یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی، آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است، پس از اجرای روکش آسفالت راه‌های شهرستان‌های تیران و کرون- چادگان- فریدن- فریدونشهر- بوئین میاندشت و خوانسار در راستای افزایش ضریب ایمنی و آشکارسازی، نسبت به خط‌کشی خطوط میانی و کناری این محورها اقدام شد.

وی اضافه کرد: هشت پانل دروازه ای و کناری به همراه تابلو اطلاعاتی با هدف آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده ای در جاده آزادراه- فرودگاه نصب شده است.
محمدزمانی با اشاره به اعتبار تخصیصی این عملیات گفت: این تعداد پانل دروازه ای و کناری به همراه تابلو اطلاعاتی با اعتبار ۳۶ هزار میلیارد ریال در راستای ارتقای ایمنی، کاهش تصادفات و آشکار سازی دماغه ها انجام شد.
وی با بیان این که پانل دروازه ای و صلیبی یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در زمینه ارتقای ایمنی، آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است، افزود: نصب پانل‌های دروازه ای در شهرستان‌های اصفهان- شاهین شهر- لنجان- اردستان- شهرضا و نجف آباد با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد تا پایان نیمه شهریور ماه به پایان می‌رسد.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رُتبه اول حمل بار و رُتبه سوم حمل مسافر را داراست.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید