کد خبر:1686
پ
۱۴۰۲۰۴۱۹۱۴۰۹۰۲۶۱۷۲۷۹۲۳۷۸۴

مصلح: تجربه بازی در دربی تهران و گیلان را دارم/‌ بازی سختی مقابل سپاهان خواهیم داشت

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قطعا بازی سختی مقابل سپاهان در پیش داریم؛ سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران و مدعی قهرمانی است که هفته اول مقابل تراکتور قدرت خودشان را نشان دادند اما این باعث نمی‌شود ما در برابر این تیم کم بیاوریم. شایان مصلح شرایط ذوب‌آهن پیش از دیدار با سپاهان را خوب […]

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: قطعا بازی سختی مقابل سپاهان در پیش داریم؛ سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران و مدعی قهرمانی است که هفته اول مقابل تراکتور قدرت خودشان را نشان دادند اما این باعث نمی‌شود ما در برابر این تیم کم بیاوریم.

شایان مصلح شرایط ذوب‌آهن پیش از دیدار با سپاهان را خوب توصیف کرده و اظهار داشت: در این فاصله که تمرینات تیم شروع شده، شرایط خوبی بر تیم حاکم است اما باز هم به زمان نیاز داریم تا در کنار هم هماهنگی و آمادگی بیشتری برسیم.

وی با اشاره به تغییرات گسترده ذوب‌آهن در فصل انتقالات خاطرنشان کرد: تیم ما از نظر بازیکن و کادرفنی تغییرات زیادی داشته ، هر چند در پیش فصل مسابقات تدارکاتی خوبی انجام دادیم و قطعاً هرچه پیش برویم، شرایط تیم بهتر خواهد شد و بازیکنان بیشتر با تفکرات کادرفنی آشنا می‌شوند.

مدافع ذوب‌آهن با اشاره به حضور ربیعی در راس کادر فنی ذوب‌آهن، از کار کردن با این مربی ابراز رضایت کرده و گفت: من طی سال‌های گذشته در تیم‌های مختلف بازی و زیر نظر مربیان زیادی کار کرده‌ام که هرکدام دیدگاه فنی و شخصیت خاص خود را داشتند و ربیعی نیز از این امر مستثنی نیست؛ ربیعی طی این سال‌ها شایستگی‌ خودش را نشان داده و برای کارش زمان زیادی می‌گذارد و به همین دلیل کار کردن با ایشان لذت‌بخش است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به پیروزی ذوب‌آهن مقابل ملوان اشاره کرد و یادآور شد:تیم‌های ریشه‌داری مثل ملوان و صنعت نفت از حمایت پرشور هواداران‌شان بهره می‌برند و همیشه بازی کردن مقابل این تیم‌ها خصوصاً در ورزشگاه خانگی‌شان سخت است؛ علاوه بر این‌ها زمین بازی با ملوان شرایط خوبی نداشت و هوای شرجی انزلی هم خیلی ما را اذیت کرد اما قبل بازی با بقیه بازیکنان هم قسم شدیم که بهانه‌ها را کنار بزنیم و بدون بهانه‌گیری از شرایط، بهترین عملکردمان را نشان دهیم.

مصلح اضافه کرد: در طول فصل حداقل ۳۰ بازی برگزار می‌شود که هرکدام از آنها برای ما حکم یک فینال را دارد و باید تلاش کنیم در تک تک مسابقات بهترین عملکردمان را نشان دهیم و دست پر خارج شویم. خوشبختانه اولین بازی‌مان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و تلاش می‌کنیم تا در مسابقات آینده نیز نتایج شایسته‌ای به دست بیاوریم.

وی درباره جدال این هفته ذوبی‌ها برابر سپاهان در دربی اصفهان گفت: قطعاً مقابل سپاهان بازی سختی در پیش داریم؛ سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران و مدعی قهرمانی است که هفته اول مقابل تراکتور قدرت خودشان را نشان دادند اما این باعث نمی‌شود ما در برابر این تیم کم بیاوریم و شک نکنید با تمام توان به میدان می‌رویم.

مدافع چپ ذوبی‌ها درباره سابقه حضورش در دربی اصفهان هنگامی که لباس طلایی‌پوشان را بر تن داشت و تجربه این اتفاق این بار با لباس ذوب‌آهن اذعان داشت: زمانی که در سپاهان بودم، دربی اصفهان را تجربه کردم اما متأسفانه آن زمان شرایط کرونایی در کشور حاکم بود و تجربه این دیدار با حضور هواداران در ورزشگاه را ندارم.

وی در مقایسه دربی اصفهان با دربی تهران و گیلان، تصریح کرد: من سابقه بازی کردن در دربی تهران را دارم و آن بازی به خاطر حضور هواداران دو تیم شرایط متفاوتی دارد؛ همچنین تجربه بازی در دربی گیلان را نیز دارم که به خاطر هواداران روی جو آن مسابقه هم سنگین است؛ امیدوارم فردا هواداران ذوب‌آهن به ورزشگاه بیایند و هر دو تیم بازی خوبی انجام دهند و ضمن لذت بردن از یک بازی زیبا بتوانیم برد شیرینی به آن‌ها هدیه بدهیم.

مصلح درباره هدف‌گذاری ذوب‌آهن با محمد ربیعی و بازیکنان جدید در فصل جاری گفت: همه هدف و تلاش ما این است که ذهنیت‌ها و باورها را در ذوب‌آهن تغییر دهیم و این تیم که زمانی نایب ‌قهرمانی در آسیا شده را دوباره به دوران اوج برگردانیم؛ به نظرم خیلی مهم نیست که در لیگ چه جایگاهی کسب کنیم؛ مهم‌ترین هدف ما برگشت ذهنیت مدعی بودن و بازگشت به دوران اوج ذوب‌آهن است و کل مجموعه باشگاه باید کنار هم تلاش کنیم تا به این هدف برسیم.

وی در پایان هواداران ذوب‌آهن و سپاهان را خطاب قرار داده و گفت: ذوب‌آهن و سپاهان دو تیم همشهری هستند و امیدوارم دربی اصفهان بدون حاشیه به پایان برسد و شاهد یک بازی خوب از جانب هر دو تیم باشیم. ضمن دعوت از هواداران دو تیم از آن‌ها می‌خواهم که با رعایت احترام همدیگر فقط تیم خودشان را تشویق کنند و امیدوارم که تیم ما در نهایت پیروز این دیدار بزرگ لقب بگیرد.

منبع
تسنیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید