کد خبر:5762
پ
pstc102408215279967809331f782-e891-4efc-9c9b-342340012471

ساکت: سپاهان ۱۲ نفره بازی کرد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: امشب ۱۱بازیکن شیرمرد و یک دریای متراکمی از هواداران شایسته، باعث شد تا در اصل امشب سپاهان ۱۲ نفره بازی کند.  محمدرضا ساکت پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق اظهار داشت: ابتدا باید از غیرت ایرانی، همیت طلایی و جدیت و همبستگی تیمی بازیکنان […]

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: امشب ۱۱بازیکن شیرمرد و یک دریای متراکمی از هواداران شایسته، باعث شد تا در اصل امشب سپاهان ۱۲ نفره بازی کند.
 محمدرضا ساکت پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق اظهار داشت: ابتدا باید از غیرت ایرانی، همیت طلایی و جدیت و همبستگی تیمی بازیکنان شایسته سپاهان تقدیر کنیم. همچنین از اندیشه‌های راهبردی کادر فنی و پس از آن از فریادها و تشویق های جانانه هوادارانی که ۴۵۰ کیلومتر را از اصفهان طی کردند و به ورزشگاه آزادی آمدند و یک نفس تیم را حمایت کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امشب سپاهان در واقع ۱۲ نفره بازی می‌کرد. ۱۱ بازیکن شیرمرد طلایی و یک دریای متلاطمی از هواداران شایسته. باید از شرکت توسعه و تجهیز، مدیریت و پرسنل ورزشگاه آزادی، نیروی انتظامی، یگان ویژه، فدراسیون فوتبال، پرسنل و عوامل اداری و اجرایی باشگاه سپاهان و همه افرادی که در مسیر برگزاری این مسابقه تلاش کردند تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: خدای بزرگ را شاکریم که غیرت این عزیزان امروز در مستطیل سبز بهترین و یکی از سنگین‌ترین مسابقات را پیش‌روی مردم شایسته ایران ترسیم کرد. آنها سربازان ایران بودند، فرزندان سپاهان بودند. از رسانه‌ها، خبرنگاران، خانم‌ها و آقایان خبرنگار هم تشکر می‌کنم که همراه مجموعه سپاهان و این مردان شایسته بودند.

منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید