کد خبر:3861
پ
۱۲۰۱۰۰۲۰_۶۱۷

سالک: باید طلا می‌‌گرفتم

بانوی اصفهانی رکوردشکن اسکیت فری استایل کشورمان از بدشانسی خود در نرسیدن به مدال طلای بازی‌های آسیایی می گوید. رومینا سالک ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی اسکیت فری‌استایل بانوان ایران با اشاره به اینکه زمان ثبت شده‌اش در مرحله اول بازی‌های آسیایی هانگژو  بهتر از سایر حریفان بود، اظهارداشت: بدشانسی آوردم و باید طلا می‌گرفتم. وی […]

بانوی اصفهانی رکوردشکن اسکیت فری استایل کشورمان از بدشانسی خود در نرسیدن به مدال طلای بازی‌های آسیایی می گوید.
رومینا سالک ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی اسکیت فری‌استایل بانوان ایران با اشاره به اینکه زمان ثبت شده‌اش در مرحله اول بازی‌های آسیایی هانگژو  بهتر از سایر حریفان بود، اظهارداشت: بدشانسی آوردم و باید طلا می‌گرفتم.
وی پس از شکست مقابل رقیب خود از چین تایپه و ناکامی از رسیدن به مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: در دور نخست با زمان خیلی خوب در جایگاه اول قرار گرفتم ولی در نیمه نهایی با اختلاف یک هزارم ثانیه به قهرمان این دوره از مسابقات باختم. برای کسب مقام سوم و چهارم نیز داور از من خطا گرفت و شکست خوردم و نتوانستم مدال کسب کنم.
ملی‌پوش تیم ملی اسکیت فری‌استایل بانوان ایران در مورد ناراحتی مضاعفش از عدم دستیابی به مدال برنز این دوره از رقابت‌های بازی‌های آسیایی گفت: بدشانسی آوردم، زمانم در مرحله نخست از همه بهتر بود و باید طلا می‌گرفتم؛ اما متاسفانه نشد.

انتهای پیام

منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید