کد خبر:3408
پ
۱۴۰۲۰۷۰۲۰۰۰۱۱۱_Test_PhotoN

رکوردشکنی شناگر اصفهانی در بازی‌های آسیایی هانگژو

متین سهران در شنای ۲۰۰ متر مختلط باز‌ی‌های آسیایی موفق شد رکورد ایران را بعد از ۱۴ سال جابجا کند. در نخستین روز از مسابقات شنا بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ صبح امروز (یک‌شنبه) سه نماینده ایران در ماده‌های ۲۰۰ متر مختلط، ۱۰۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر کرال پشت به آب زدند. ابتدا متین سهران […]

متین سهران در شنای ۲۰۰ متر مختلط باز‌ی‌های آسیایی موفق شد رکورد ایران را بعد از ۱۴ سال جابجا کند.

در نخستین روز از مسابقات شنا بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ صبح امروز (یک‌شنبه) سه نماینده ایران در ماده‌های ۲۰۰ متر مختلط، ۱۰۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر کرال پشت به آب زدند.
ابتدا متین سهران شناگر اصفهانی در مقدماتی ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی با حریفان قدرتمند آسیایی خود به رقابت پرداخت، سهران ۲۰۰ متر مختلط را در مدت زمان ۰۲:۰۵٫۸۷ شنا کرد و با رکورد‌‌شکنی در این ماده در جایگاه ۱۴ قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
سهران با ثبت این زمان موفق شد رکورد این ماده را پس از ۱۴ سال بهبود بخشد، پیش از این سعید ملکا آشتیانی با زمان ۰۲:۰۵٫۹۶ در رقابت‌های قهرمانی جهان رم سال ۲۰۰۹ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.
مسابقات شنا نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ دوم الی هفتم مهر ماه ۱۴۰۲ در سالن ورزش‌های آبی مرکز المپیک هانگژو برگزار می‌شود.

منبع: فارس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید