کد خبر:2299
پ
۳

بصیرت: شرایط سپاهان نسبت به دیگر تیم‌های ایرانی در آسیا بهتر است/ پرسپولیس تیم بزرگی در آسیا است

پیشکسوت فوتبال اصفهان پس از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان نظراتش را بیان کرد. مجید بصیرت در خصوص گروه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا و شر ایط سپاهان در این رقابت‌هاگفت: هم‌ گروه شدن با الاتحاد کار را سخت کرد اما اگر تیمی قرار است در این شرایط قهرمان شود بهتر است در همین مراحل اول با تیم‌های قدرتمندتر […]

پیشکسوت فوتبال اصفهان پس از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان نظراتش را بیان کرد.

مجید بصیرت در خصوص گروه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا و شر ایط سپاهان در این رقابت‌هاگفت: هم‌ گروه شدن با الاتحاد کار را سخت کرد اما اگر تیمی قرار است در این شرایط قهرمان شود بهتر است در همین مراحل اول با تیم‌های قدرتمندتر برخورد کند و خود را نشان دهد. پرسپولیس تیم بزرگی است و قطعا دیگر تیم‌ها هم از برخود با سپاهان و پرسپولیس نگران هستند.

وی افزود:‌ سپاهان در دهه ۸۰ چند بار الاتحاد را حذف کرده است. به طور کلی اما به نظر من سپاهان و پرسپولیس در این مرحله خیلی مشکل نخواهند داشت. البته نساجی احتمالا دچار مشکل خواهد شد. سپاهان شرایط بهتری نسبت به دیگران دارد و به نظرم از نگاه فنی و ساختاری تیم اول ایران است. نساجی دچار مشکل می‌شود چون تجربه کاری در آسیا را ندارد و زیرساخت‌های خوبی هم ندارد. از سوی دیگر الهلال هم جز و قدرتمندترین‌ها است.

پیشکسوت فوتبال اصفهان درباره شانس‌های قهرمانی عنوان کرد: تیم اول عربستان چون النصر، الهلال و الاتحاد شانس‌های اصلی قهرمانی هستند. آنها هزینه‌های هنگفتی برای قهرمانی انجام داده‌اند اما میان ایرانی‌ها فکر می‌کنم شرایط سپاهان از دیگران بهتر است.

بصیرت تصریح کرد: قطری‌ها به بازیکنان خارجی تابعیت می‌دادند و از بازیکنان خارجی زیادی استفاده می‌کردند اما عربستانی‌ها خیر. تعداد بازیکنان استفاده شده هم قطعا تاثیرگذار است. اینکه نیمار و بنزما در تیم حضور دارند قطعا تاثیرگذار است اما نه صد در صد. سپاهان هم چندین ملی‌پوش دارد. آنهایی هم که ملی‌پوش نیستند سطح بالایی دارند. به نظرم می‌شوند.

وی در پایان گفت: به نظرم گروه پرسپولیس را نمی‌توان گروه مرگ نامید. خود پرسپولیس تیم بزرگی است و می‌تواند برای رقبا مشکل ایجاد کند. سپاهان هم قوی است. به طور کلی قبول دارم گروه پرسپویس سخت است اما گروه مرگ نیست.

منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید