کد خبر:8531
پ
۱۴۰۲۰۵۱۴۰۰۰۸۵۱_Test_PhotoN

افتتاح ۱۰۰ پروژه در آران و بیدگل ویژه دهه فجر

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از افتتاح پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و گردشگری با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان خبر داد. علی رضایی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به افتتاح پروژه‌ها ویژه دهه فجر اظهار کرد: ۱۰۰ پروژه مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی، خدماتی، گردشگری و ورزشی افتتاح می‌شود. وی با بیان […]

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از افتتاح پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و گردشگری با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان خبر داد.

علی رضایی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به افتتاح پروژه‌ها ویژه دهه فجر اظهار کرد: ۱۰۰ پروژه مختلف عمرانی، فرهنگی، آموزشی، خدماتی، گردشگری و ورزشی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌های شهرستان آران و بیدگل با هزینه‌ای بالغ بر ۲۴۰میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: پروژه‌های خدماتی ۱۵ مورد با ۳۵ میلیارد تومان اعتبار، پروژه‌های گردشگری دو مورد با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار و پروژه‌های ورزشی سه مورد با سه میلیارد تومان اعتبار است.

وی با بیان اینکه، تعداد پروژه‌های عمرانی افتتاح شده در این شهرستان ۷۵ پروژه و با اعتبار ۱۵۱ میلیارد تومان است، گفت: پروژه‌های آموزشی فرهنگی پنج پروژه با ۲۶ میلیارد تومان اعتبار خواهد بود.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید