کد خبر:9767
پ
۱۸۹۹۳۶۰۹_۵۷۷

پخش تبلیغات ومناظره انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی از شبکه‌های تلویزیونی

جدول پخش برنامه تبلیغی و مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی را در شبکه‌های تلویزیونی انتخابات ببینید. هم استانی‌ها می‌توانند جدول پخش برنامه‌های کانال‌های انتخاباتی صدا و سیمای استان اصفهان را از طریق لینک http://isfahan.irib.ir/article/۳۸۹۶۱۰۸۱۳ ببینند. با جستجوی مجدد گیرنده‌های خود شبکه‌های تلویزیونی حوزه انتخابیه را دریافت و تماشا کنید. فهرست شبکه‌های حوزه‌های انتخابیه در استان […]

جدول پخش برنامه تبلیغی و مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی را در شبکه‌های تلویزیونی انتخابات ببینید.

هم استانی‌ها می‌توانند جدول پخش برنامه‌های کانال‌های انتخاباتی صدا و سیمای استان اصفهان را از طریق لینک http://isfahan.irib.ir/article/۳۸۹۶۱۰۸۱۳ ببینند.
با جستجوی مجدد گیرنده‌های خود شبکه‌های تلویزیونی حوزه انتخابیه را دریافت و تماشا کنید.
فهرست شبکه‌های حوزه‌های انتخابیه در استان اصفهان اردستان EN۴۱ اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه، هرند EN۴۲ خمینی شهر EN۴۳ سمیرم EN۴۴ شاهین شهر، میمه و برخوار EN۳۷ شهرضا و دهاقان EN۳۸ فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت EN۳۹ فلاورجان EN۴۰ لنجان EN۳۵ مبارکه EN۳۶ نائین و خوروبیابانک EN۲۹ نجف آباد و تیران و کرون EN۳۰ نطنز و بخش قمصر EN۳۱ کاشان و آران و بیدگل EN۳۴ گلپایگان و خوانسار EN۳۳
صداوسیما برای شناخت بهتر نامزد‌ها برای هر حوزه انتخابیه یک کانال راه اندازی کرده است که در استان اصفهان ۱۵ کانال تلویزیونی راه اندازی شده است.
۷۳۹ نفر برای مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام کرده اندکه فرصت برابر برای همه نامزد‌ها و پخش مناظره و برنامه تبلیغاتی پیش بینی شد که همه نامزد‌ها از این فرصت استفاده نکردند.
ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب پنج عضو در استان اصفهان برای دوره‌ای هشت ساله و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۱۹ نماینده استان و یک نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران برای دوره‌ای چهار ساله روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید