کد خبر:4975
پ
۱۴۰۲۰۷۰۵۰۰۰۹۹۹_Test_PhotoN

طرح نهضت ملی مسکن خمینی‌شهر تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خمینی شهر به طور متوسط حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و تحویل متقاضیان شود. علیرضا قاری‌قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خمینی‌شهر و […]

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خمینی شهر به طور متوسط حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

علیرضا قاری‌قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به وضعیت طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خمینی‌شهر و بررسی آن در جلسه شورای مسکن استان اصفهان، اظهار کرد: در این جلسه وضعیت مسکن شهرستان خمینی‌شهر به صورت ریزبینانه مورد بررسی قرار گرفت و گزارش‌هایی از آخرین اقدامات بعمل آمده برای طرح‌های مسکن این شهرستان ارائه شد که مشکلات اجرایی آن رسیدگی و تعیین تکلیف شدند.

وی افزود: براین اساس مباحث مرتبط با تامین زمین، مراحل ساخت پروژه‌ها، تحویل به متقاضیان، خدمات زیربنایی و تمامی مباحث مورد نظر در حوزه مسکن شهرستان بررسی و اتخاذ تصمیم شد.

قاری‌قرآن با بیان اینکه یکی از چالش‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خمینی‌شهر، کمبود زمین است، گفت: برای طرح نهضت ملی مسکن شهرهای خمینی‌شهر، اصغرآباد، درچه و کوشک در مجموع بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ نفر و برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز ۸۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: تاکنون برای ۹۹۴ نفر از متقاضیان تامین زمین شده و بخشی از پروژه‌ها در مرحله سفت‌کاری قرار دارد.

وی ادامه داد: برای تامین زمین مابقی متقاضیان پیگیری‌های لازم به عمل آمده است تا بتوان در شهرستان این امکان را فراهم کرد البته راهکار دیگری نیز پیش‌بینی شده که در صورت عدم تامین زمین در شهر دیگری مکان یابی انجام شود.

قاری‌قرآن عنوان کرد: مطابق با گزارش‌هایی که ارائه شد پروژه‌های ۵۱۷، ۴۳۴ و ۴۳ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خمینی شهر به طور متوسط حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در این نشست درخصوص تسهیلات بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن نیز گفتگو و مقرر شد در اسرع وقت جلسه‌ای با حضور مدیران شعب بانک‌ها و این اداره‌کل برگزار و هماهنگی برای تخصیص مناسب تسهیلات انجام شود.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید