کد خبر:1538
پ
۷۵d3de40-963f-4bb5-9ec2-63ce50cc6e15

ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه؛ دلار به کانال ۴۸ هزار تومان بازگشت

نرخ طلا و سکه با ریزش یکدست قیمت ها در اولین روز هفته آغاز به کار کرد؛ به طوریکه سکه امامی بیش از ۸۰۰ هزار تومان در بازار کاهش پیدا کرد. نرخ بقیه مسکوکات و طلا ۱۸ عیار نیز با ریزش قابل ملاحظه ای در بازار ثبت شد. همچنین نرخ دلار به کانال ۴۸ هزار […]

نرخ طلا و سکه با ریزش یکدست قیمت ها در اولین روز هفته آغاز به کار کرد؛ به طوریکه سکه امامی بیش از ۸۰۰ هزار تومان در بازار کاهش پیدا کرد. نرخ بقیه مسکوکات و طلا ۱۸ عیار نیز با ریزش قابل ملاحظه ای در بازار ثبت شد. همچنین نرخ دلار به کانال ۴۸ هزار تومان بازگشت.

در لحظه تنظیم این خبر، در بازار نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۵۶ هزار و ۸۰۰ تومان کاهش و با نرخ دو میلیون و ۲۹۲ هزار و هفتصد تومان در بازار طلا معامله شد. سکه امامی با ۸۵۰ هزار تومان کاهش به ۲۷ میلیون و ۷۰۱ هزار تومان قیمت گذاری شد. سکه بهار آزادی اما با ۶۹۰ هزار تومان کاهش به ۲۴ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان رسید. نرخ نیم سکه هم با ۴۰۰ هزار تومان کاهش به قیمت ۱۵ میلیون تومان و ربع سکه با ۴۰۰ هزار تومان کاهش به قیمت ۱۰ میلیون تومان در تابلو اعلان نرخ‌ها درج شد.

قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

دلار به کانال ۴۸ هزار تومان بازگشت
در بازار ارز، نرخ دلار به نقل از سایت اطلاع رسانی طلا و ارز به قیمت ۴۸ هزار و ۵۴۴ تومان درج شده است.

بر اساس اعلام نرخ دلار در بازار مبادله ارز و طلای ایران قیمت اسکناس دلار ۴۱٫۳۳۹  تومان و قیمت حواله دلار ۳۷٫۵۸۱ تومان رسید.

نرخ دلار در بازار آزاد و به نقل از کانال های غیر رسمی اعلام نرخ ارز، به قیمت ۴۸٫۶۵۰ تومان قیمت گذاری شد.

منبع
آخرین خبر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید