کد خبر:9693
پ
۱۸۹۸۸۰۵۴_۴۷۰

رسانه بازوی قوی در حوزه اعتماد به نفس ملی است

رییس شورای اطلاع رسانی استان اصفهان گفت: رسانه بازوی قوی در حوزه اعتماد به نفس ملی است و نباید قدرتش را دست کم گرفت. رییس شورای اطلاع رسانی استان در جلسه شورای اطلاع رسانی با مدیران رسانه گفت: رسانه واسطه قوی بین مردم و مسئولان است و کمک به جهت گیری درست جامعه و پای […]

رییس شورای اطلاع رسانی استان اصفهان گفت: رسانه بازوی قوی در حوزه اعتماد به نفس ملی است و نباید قدرتش را دست کم گرفت.

رییس شورای اطلاع رسانی استان در جلسه شورای اطلاع رسانی با مدیران رسانه گفت: رسانه واسطه قوی بین مردم و مسئولان است و کمک به جهت گیری درست جامعه و پای کار آمدن همه برای خدمت به مردم از کارکرد‌های رسانه است.
محمد رضا جان نثاری با بیان اینکه ما در استان اصفهان قدرت رسانه‌ی خوبی داریم افزود: مهمتر از توان رسانه‌ی توانایی خوب خبرنگاران استان است وبرهمین اساس باید مبنای مسئولان رسانه‌های استان باشد.

وی ادامه داد:مسولان باید پاسخگوی رسانه باشند و به تمامی بخش‌ها ابلاغ شده که اگر مدیری در فرآیند پاسخگویی نبوده با آن‌ها برخورد شود.

رئیس شورای اطلاع رسانی اضافه کرد:رسانه می‌تواند جایی را به آشوب بکشد و یا آشوب را کنترل کند که انتظار ما از رسانه تنویر افکار نه فقط اطلاع رسانی است.

وی با اشاره به آمادگی استان در بحث انتخابات هم گفت:در این استان ۳هزار ۱۶۱شعبه اخذ رأی داریم که در تعداد شعبه‌ها با سیاست دسترسی مردم به شعبه براساس جغرافیا‌ی محل‌ها بازنگری شده است.
وی افزود:در حوزه رقابت سال‌های گذشته ۲۹۱نامزد در استان داشتیم که این آمار امسال به ۷۳۹ رسید.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به راه اندازی ۱۵ شبکه ویژه انتخابات در صداوسیمای استان این اقدام را ستود و افزود: رسانه بایدمعرفی کند که نماینده باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا افرادی انتخاب شوند که پای کار انقلاب باشند ورسانه باید پای عهدش برای مشارکت بماند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید