کد خبر:2339
پ
۱۴۰۲۰۴۱۰۰۰۰۱۸۴_Test_PhotoN

اعطای زمین به ۶۳۱ متقاضی مسکن در اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ده‌ها پروژه این اداره‌کل در هفته دولت، گفت: تخصیص زمین به ۶۳۱ نفر در ۱۳ شهر استان اصفهان به ویژه واجدین شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از جمله این موارد است. علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی […]

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ده‌ها پروژه این اداره‌کل در هفته دولت، گفت: تخصیص زمین به ۶۳۱ نفر در ۱۳ شهر استان اصفهان به ویژه واجدین شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از جمله این موارد است.

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ده‌ها پروژه این اداره‌کل همزمان با هفته دولت، اظهار کرد: تخصیص زمین به ۶۳۱ نفر در ۱۳ شهر استان اصفهان به ویژه واجدین شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از جمله این موارد است.

وی افتتاح ۳۹۰ واحد باقیمانده پروژه مسکن مهر آران و بیدگل، ۷۵۶ واحد مسکونی پروژه‌های بازآفرینی شهری و خود مالکان در ۱۰ شهر استان و همچنین ۴ هزار واحد مسکونی روستایی در ۲۸ شهر را از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های حوزه مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برشمرد که در هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

قاری‌قرآن ادامه داد: در حوزه راهسازی نیز پروژه ملی بزرگراه کاشان-مشهد اردهال به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال، تقاطع غیر همسطح ورودی مسکن مهر نایین شامل چهار کیلومتر راهسازی و چهار دستگاه تقاطع غیر همسطح با اعتبار۲۸۰ میلیارد ریال و باند دوم اصفهان- اردستان و کمربندی کمشچه به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال، قابل افتتاح و بهره‌برداری در هفته دولت است.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد : همچنین در این ایام، عملیات اجرایی احداث باند دوم سه راهی مهردشت -حسین آباد به طول پنج کیلومتر با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار و پل راه آهن اصفهان-اردستان شامل یک دستگاه تقاطع غیرهمسطح ۱۵ متری با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.

وی افزود: در هفته دولت شاهد آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح زیرگذر بویین میاندشت شامل چهار کیلومتر راهسازی و چهار دهانه ۱۵ متری با ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار و همچنین تقاطع غیرهمسطح سه راهی پلیس راه -علویجه با چهار کیلومتر راهسازی و چهار دستگاه تقاطع غیرهمسطح و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم.

 استان اصفهان با مساحت تقریبی ۱۰۷ هزار کیلومتر مربع، ۲۶ هزار و ۵۱۰کیلومتر راه همسنگ، بیش از چهار هزار کیلومتر راه با نقش ملی و ترانزیت همچنین همجواری با ۹ استان و دارا بودن ۱۱۴ شهر از اهمیت بسیار بالایی در زمینه حمل و نقل و حوزه شهری برخوردار است.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید