کد خبر:13206
پ
۴۶۶۴۱۶۴

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین میاندشت

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در ایست و بازرسی شهید سالاری این شهرستان خبر داد. سرهنگ حمزه بهرامی اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری به یک […]

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در ایست و بازرسی شهید سالاری این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمزه بهرامی اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری به یک دستگاه خودرو وانت نیسان و یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و جهت بررسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی صورت گرفته از این خودروها مقدار ۲ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت ارزش سوخت مکشوفه را ۶۹۰ میلیون ریال اعلام و گفت: در این رابطه ۲ راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید