کد خبر:11365
پ
۱۷۱۰۲۸۴۳۰

هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال با چاشنی رویارویی صدرنشین با سپاهان نوین

هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امشب (چهارشنبه) با برگزاری دیدارهای سپاهان نوین با «صنعت مس» صدرنشین و پرواز هوانیروز با «پلیمر خلیج‌فارس» در اصفهان پیگیری می‌شود. هفته پانزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امشب از ساعت ۱۹ با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای اصفهان، گچساران، کازرون، سبزوار […]

هفته پانزدهم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امشب (چهارشنبه) با برگزاری دیدارهای سپاهان نوین با «صنعت مس» صدرنشین و پرواز هوانیروز با «پلیمر خلیج‌فارس» در اصفهان پیگیری می‌شود.

هفته پانزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امشب از ساعت ۱۹ با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای اصفهان، گچساران، کازرون، سبزوار و اراک برگزار می‌شود و اصفهان میزبان ۲ دیدار از آنهاست.

۲ تیم سپاهان نوین و پرواز هوانیروز در اصفهان و ۲ تیم دیگر اصفهانی یعنی گیتی‌پسند و سپاهان در خارج خانه به مصاف حریفان خواهند رفت.

حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم در اصفهان

بدون تردید حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم، بازی بین تیم فولاد سپاهان نوین و صنعت مس کرمان صدرنشین رقابت هاست که در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان برگزار می‌شود.

شاگردان مجید رحیمی‌زاده هفته چهاردهم در دربی اصفهان مقابل فولاد مبارکه سپاهان صف‌آرایی کردند و هرچند دربی اصفهان نزدیک پیش رفت اما در نهایت تیم فولاد مبارکه سپاهان بود که توانست با اختلاف ۲ گل سپاهان نوین را مغلوب کند تا در شهرآورد طلایی ها پیروز شود.

سپاهان نوین که چند هفته‌ای است تیم آماده‌ای نشان می‌دهد در دیدار گذشته خود نیز با ارائه یک بازی نزدیک ثابت کرد از مُهره‌های ارزشمندی برخوردار است و شاگردان رحیمی‌زاده می‌توانند برای هر تیمی مشکل‌آفرین باشند.

تیم هندبال سپاهان نوین هم اکنون با ۱۰ امتیاز در رده هشتم جدول رقابت‌ها قرار دارد.

تیم صنعت مس کرمان که صدرنشین رقابت هاست در هفته چهاردهم، میزبان «آلومینیوم» اراک بود که طبق انتظار، کرمانی ها برنده شدند هرچند تیم آلومینیوم به سختی شکست را پذیرفت و مس کرمان فقط با اختلاف چهار گل، پیروز میدان شد.

 

 

 

صف‌آرایی تیم «پرواز هوانیروز» اصفهان مقابل «پلیمر خلیج‌فارس» خرم‌آباد

در دیگر دیدار هفته پانزدهم لیگ‌برتر هندبال که در اصفهان برگزار می شود تیم «پرواز هوانیروز» در سالن هندبال مجموعه پرواز اصفهان میزبان «پلیمر خلیج‌فارس» خرم‌آباد است.

پرواز هوانیروز اصفهان در هفته چهاردهم لیگ میهمان زغال‌ سنگ طبس بود که جدال میان این ۲ تیم بسیار نزدیک پیش رفت ولی در نهایت طبسی ها بودند که با غلبه بر سربازان جوان هوانیروز، پیروز میدان شدند و ۲ امتیاز حساس این رقابت خانگی را برای خود ثبت کردند.

تیم هندبال پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد نیز در آخرین دیدار لیگ برتر در سال گذشته، میزبان پیکان خراسان بود و تیم خرم آبادی موفق شد در آن دیدار با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ پیروز شود و با ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول قرار گیرد.

 

 

گیتی‌پسند در نخستین بازی امسال میهمان نفت‌وگاز گچساران است

گیتی پسند در هفته پانزدهم میهمان نفت‌وگاز گچساران است و این دیدار همچون سایر بازی‌های هفته ‌پانزدهم به‌دلیل مصادف شدن با ماه رمضان، ساعت ۱۹ و پس از اذان مغرب برگزار خواهد شد.

شاگردان کیوان صادقی در تیم هندبال گیتی پسند بدنبال کسب یازدهمین پیروزی فصل‌ در دیدار امشب هستند تا نفت‌ و گاز گچساران را همچون «فرازبام خائیز» دهدشت در رفت‌ و برگشت شکست داده باشند.

تیم هندبال گیتی‌پسند که تمرینات خود را برای سال جدید از روز یکشنبه (۶ فروردین‌) آغاز کرد و بجز ۲ الی سه بازیکن این تیم، همه بازیکنان شرایط بهتری ‌پیدا کرده و مصدوم نیستند بدنبال کسب اولین پیروزی‌ در سال جدید است تا با ۱۱ برد، ۲۴ امتیازی شود.

هندبالیست ‌های گیتی پسند با آمادگی به گچساران عزیمت کردند تا بتوانند با کسب پیروزی مقابل نفت‌ و گاز برای دیگر مدعیان بالانشین خط‌ و نشان بکشند و کماکان خطر جدی برای تیم‌های اول و دوم جدول باشند.

تیم نفت‌ و گاز گچساران در هفته چهاردهم میهمان تیم «نیروی‌زمینی شهید شاملی» کازرون بود که نتوانست بر این تیم غلبه کند و در نهایت با ۱۷ امتیاز اختلاف، نتیجه را به میزبان واگذار کرد.

 

 

جدال قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته در کازرون

در یکی دیگر از حساس‌ترین دیدارهای هفته پانزدهم، تیم هندبال نیروی‌ زمینی شهید شاملی کازرون میزبان «سپاهان» اصفهان است و این رقابت در واقع جدال قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر محسوب می‌شود که در چند فصل گذشته همواره رقیبان سنتی یکدیگر در هندبال کشور بوده اند.

نیروی‌زمینی هفته پیش میزبان نفت‌ و گاز گچساران بود و کازرونی‌ها توانستند در آن دیدار خانگی در نهایت با ۱۷ امتیاز اختلاف و نتیجه ۲۰ بر ۳۷ میهمان خود را شکست دهند.

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان نیز در هفته چهاردهم، در شهرآورد اصفهان «سپاهان نوین» را شکست داد و به نهمین بُرد فصل خود دست یافت تا برنده «شهرآورد طلایی‌ها» باشد.

تیم هندبال سپاهان با بُرد هفته چهاردهم به نهمین بُرد این فصل خود در لیگ برتر دست یافت و طلایی‌پوشان با کسب ۹ بُرد، یک مساوی و چهار باخت به امتیاز ۱۹ رسیدند و در فاصله یک امتیازی تیم همشهری خود یعنی گیتی پسند و در رده چهارم جدول قرار دارند.

 لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور سال گذشته آغاز شد و در آن چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی‌پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان حضور دارند.

فرازبام خائیز دهدشت، زغال‌ سنگ طبس، فولاد مبارکه سپاهان، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان، پرواز هوانیروز و نفت و گاز گچساران در لیگ هندبال نوجوانان موسوم به لیگ «آیندگان» شرکت کردند و بر این اساس یک امتیاز به مجموع امتیازات این تیم‌ها افزوده شده است.

همچنین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، زغال‌ سنگ طبس، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج‌ فارس خرم‌آباد، آلومینیوم اراک، گیتی‌پسند، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، فرازبام خائیز دهدشت و صنعت مس کرمان که در مسابقات هندبال جوانان پسر شرکت کرده‌اند، یک امتیاز به مجموع امتیازاتشان افزوده شده است.

جدول رقابت‌ها بدون احتساب امتیازات لیگ هندبال نوجوانان و مسابقات هندبال جوانان پسر تا پیش از برگزاری بازی های هفته پانزدهم بصورت زیر است.

 

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید