کد خبر:12882
پ
۱۲۳۷۸۰۹۱_۶۷۷

مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان:پرسپولیس شجاعت عذرخواهی بابت اتفاقات ورزشگاه آزادی را ندارد

مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان در در مناظره با بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس در شبکه خبر گفت: متأسفانه مسئولتن پرسپولیس شجاعت عذرخواهی بابت اتفاقات چهارشنبه شب ورزشگاه آزادی را ندارند.  مسعود سعیدی، مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان در مناظره با بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه با اشاره به ویدئوی منتشر شده […]

مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان در در مناظره با بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس در شبکه خبر گفت: متأسفانه مسئولتن پرسپولیس شجاعت عذرخواهی بابت اتفاقات چهارشنبه شب ورزشگاه آزادی را ندارند.
 مسعود سعیدی، مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان در مناظره با بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه با اشاره به ویدئوی منتشر شده به یک هوادار منتسب به سپاهان اظهار داشت: لازم است از هواداران سپاهان که کیلومترها را را طی کردند و در ورزشگاه آزادی در کنار سپاهان بودند، تشکر کنم.

بابت ویدئوی یک هوادار، عذرخواهی می‌کنم

وی ادامه داد: در ابتدا لازم است در خصوص ویدئویی که از یک هوادار سپاهان منتشر شده عذرخواهی کنم و این کار را در فضای مجازی نیز انجام دادم و حرکت یک هودار سپاهان را نیز تقبیح کردم. چقدر خوب است که رفتار این یک هوادار سپاهان زیر ذره‌بین بوده و بدون شک باشگاه سپاهان و کانون هواداران برخوردهای لازم را با این موضوع انجام خواهند داد و‌ در کمیته انضباطی به مسئله می‌پردازند.

مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان درباره ارتباط این هوادار با باشگاه گفت: ایشان به هیچ وجه لیدر سپاهان نبودند و هیچ ارتباط سازمان‌دهی شده‌ای با باشگاه سپاهان نداشته و ندارند. ایشان صرفاً یک هوادار سپاهان بودند که البته ساعاتی پیش با انتشار یک ویدئو، بابت این موضوع از همگان عذرخواهی کردند.

۳۰ هزار نفر به صورت هماهنگ علیه بازیکنان فحاشی کردند

وی ادامه داد: چقدر خوب است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به اتفاقات بدی که شب گذشته در ورزشگاه صورت گرفت، اذعان دارند؛ فحاشی هماهنگ نزدیک به ۳۰ هزار هوادار پرسپولیس علیه تک‌تک بازیکنان تیم سپاهان!  البته بنده این گلایه را از اهالی رسانه نیز دارم که فحاشی هماهنگ هواداران پرسپولیس علیه بازیکنان سپاهان را پوشش ندادند و در خصوص این موضوع، رفتار عادلانه صورت ندادند.

فحاشی‌ها علیه ما را نشنیدند!

سعیدی درباره حاشیه‌های سنگین این مسابقه تصریح کرد: متأسفانه کل اخبار بازی شب گذشته به سمت اتفاقی رفت که ما نیز از بابت آن عذرخواهی کردیم؛ فحاشی سنگین علیه رامین رضائیان، امید نورافکن، پیام نیازمند، سیاوش یزدانی و تک تک بازیکنان سپاهان که این رفتار صحیحی نبود. متأسفانه این فحاشی‌ها را ندیدند و نشنیدند و در مورد آن صحبتی نکردند.

وی گفت: البته طبیعی است که در مورد این مسائل سکوت صورت می‌گیرد و شاید سیاست این است که درباره آن سکوت صورت گیرد.

هرگونه رفتار ناشایستی را تقبیح می‌کنیم

مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: خواهش من اینست که درباره مواردی از این دست، هر دو طرف را ببینند. هر گونه رفتار ناپسند، ناشایست و فحاشی از سوی همه افراد را تقبیح می‌کنیم و فرقی نمی‌کند. این موضوع مربوط به هواداران منتسب به باشگاه سپاهان باشد یا هواداران باشگاه‌های دیگر.

استارت حاشیه‌ها با فحاشی هواداران پرسپولیس شروع شد

وی افزود: امیدوار هستم باشگاه پرسپولیس فارغ از فرافکنی و فرار رو به جلو، مشکلات موجود در ورزشگاه‌ها را ببینند و از آن عبور نکنند؛ البته نکته مهم این است که استارت حواشی با فحاشی از سوی هواداران پرسپولیس شروع شد.

فقط یک قهرمان پرتاب سنگ می‌تواند از این فاصله سنگ پرتاب کند!

سعیدی در پاسخ به اظهارات بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه باید واقع‌بینانه صحبت کرد و اشاره او به پرتاب سنگ از جایگاه پایین هواداران سپاهان به سمت جایگاه بالا، تصریح کرد: اتفاقاً درخواست من نیز آن است که در مورد موارد مختلف، واقع‌بینانه صحبت کنیم. به نظرم فقط یک قهرمان پرتاب سنگ می‌تواند از طبقه پایین ورزشگاه آزادی و سکوهای زیرین، به بالا سنگ پرتاب کند. اگر مستنداتی از این موضوع دارند، حتماً منتشر کنند.

سپاهان بابت یک هوادار عذرخواهی کرد؛ پرسپولیس بابت ۳۰ هزار نفر نکرد!

وی بیان کرد: من بابت رفتار حتی یک هوادار سپاهان عذرهواهی کردم اما متأسفانه نه شما و نه مدیرعامل شما فحاشی ۳۰ هزار هوادارتان در بازی شب گذشته را نشنیدید! 

مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این اظهارات بادامکی که عنوان کرد بازیکنان سپاهان باعث تحریک هواداران پرسپولیس شدند، گفت: حتی از دو ساعت قبل از بازی و قبل از ورود بازیکنان و هواداران سپاهان به زمین، هواداران پرسپولیس به صورت سازماندهی شده علی تک تک بازیکنان سپاهان فحاشی می‌کردند. 

شما هم شجاعت عذرخواهی داشته باشید!

وی اظهار داشت: ما شجاعت این را داشتیم که به نمایندگی از باشگاه سپاهان و مردم اصفهان بابت این اتفاق عذرخواهی کنیم؛ حتی مردم اصفهان نیز از صبح امروز خواستار برخورد با این اتفاق بودند؛ اما متأسفانه هیچ یک از عوامل باشگاه پرسپولیس از شب گذشته بابت فحاشی سنگین صورت گرفته در ورزشگاه آزادی تهران حتی یک بار هم عذرخواهی نکردند. 

نباید افکار عمومی را اینگونه تحریک کرد

مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان ضمن توصیه به مسئولان باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ای کاش با مردم روراست باشید و با جوسازی به دنبال موارد دیگر نباشید؛ اینکه همه عوامل باشگاه در صدد باشند با رفتارهای خاص، افکار عمومی را تحریک کنند، رفتار شابسته‌ای نیست.

چرا فحاشی‌ها‌ را تایید می‌کنید؟!

وی در بخشی از صحبت‌های خود در واکنش به اظهارات بادامکی بیان کرد: آیا شما درباره فحاشی‌های شب گذشته هواداران پرسپولیس عذرخواهی نمی‌کنید؟! آیا شما این رفتارها را تایید می‌کنید؟! آیا فحاشی‌ها را تشتیدید؟! نکند شما یا آقای درویش فحاشی‌ها را از پشت اتاق شیشه‌‌ای استادیوم نشنیده‌اند؟ آیا اصلاً در ورزشگاه حضور داشتید؟!

نباید از رفتار ناشایست حمایت کرد

سعیدی خاطرنشان کرد: متأسفانه آقای بادامکی نه تنها از این رفتارهای ناشایست و موج سنگین فحاشی‌ها عذرخواهی نمی‌کنند بلکه از آن دفاع و حمایت هم می‌کنند. باشگاه سپاهان هرگز از رفتارهای ناشایست دفاع نمی‌کند و اتفاقاً از رفتارهای نامناسب شب گذشته شکایت کرد. 

حمایت‌ها از پرسپولیس، صدای همه را در آورده است

وی در مورد مطرح شدن مظلومیت تیم پرسپولیس از سوی معاون این باشگاه بیان کرد: ای کاش آنهایی که از ابتدای فصل اینقدر مورد حمایت قرار گرفته‌اند و صدای همه تیم‌ها و سرمربیان را در آورده‌اند، از مظلومیت حرف نمی‌‌زدند. خود آقای بادامکی در یک مصاحبه عنوان کردند که انگشت بازیکن پرسپولیس درباره آن رفتار ناصحیح را ندیدند! ای کاش آنهایی که چشم‌ها و گوش‌های خود را بسته‌اند، از مظلومیت صحبت نمی‌کردند؛ این حنا دیگر رنگ ندارد.

مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان افزود: خواهش من در حوزه‌های مختلف عدالت رسانه‌ای هست. مردم اصفهان هیچ‌گاه رفتارهای اهانت‌آمیز را نمی‌پسندند و خواستار برخورد باشگاه با هوادار مورد نظر شده‌اند. 

با مردم صادقانه برخورد کنید

وی تصریح کرد: ای کاش پرسپولیسی‌ها با مردم روراست باشند و درباره اتفاقات ناگواری که در فوتبال کشور رخ می‌دهد، با مردم صادقانه برخورد کنند و یک بار واقعاً عذرخواهی کنند چراکه هیچ کس نیست که اتفاقات شب گذشته را ندیده باشد.

سعیدی درباره ناعدالتی رسانه‌ای موجود در کشور گفت: با حمایت رسانه‌ای موجود در پرسپولیس طبیعی است که سپاهان نتوانسته توجه رسانه‌ای را به سمت اتفاقات هواداران پرسپولیس هدایت کند اما کاش پرسپولیسی‌ها واقعیت را کتمان نکنند.

نباید هواداران پرسپولیس بالای سر سپاهانی‌ها قرار می‌گرفتند

وی با انتقاد از محل استقرار هواداران سپاهان دل بازی مقابل پرسپولیس نیز اضافه کرد: متأسفانه به دلیل اشتباهی که در برگزاری مسابقه صورت گرفت، محل جایگاه هواداران پرسپولیس باوجود تأکیدات ما در جلسه شب قبل از بازی بالای سر هواداران سپاهان قرار گرفت و باعث این اتفاقات شد.

منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید