کد خبر:13163
پ
۱۷۱۱۲۶۰۳۲
نیما نکیسا:

شکایت درباره اتفاقات پایان بازی با استقلال، حق باشگاه ذوب آهن است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن گفت: شکایت درباره اتفاقات پایان بازی با استقلال، از نظر حقوقی حق باشگاه ذوب آهن است هرچند شخصا اهل شکایت کردن نیستم. دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن شامگاه دوشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با نتیجه ۲ بر یک به نفع استقلال پایان یافت؛ […]

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن گفت: شکایت درباره اتفاقات پایان بازی با استقلال، از نظر حقوقی حق باشگاه ذوب آهن است هرچند شخصا اهل شکایت کردن نیستم.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن شامگاه دوشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و با نتیجه ۲ بر یک به نفع استقلال پایان یافت؛ حواشی و اتفاقات پس از پایان بازی واکنش های زیادی به‌همراه داشته است.

تارنمای باشگاه ذوب آهن اصفهان روز چهارشنبه به نقل از نیما نکیسا درباره اتفاقات پایان بازی ذوب آهن با استقلال اعلام کرد: یک سری رفتارهای هیجان زده از برخی بازیکنان دیدیم ولی ما بزرگترها که یک نسل یا دو نسل عقب‌تر هستیم باید به آنها آگاهی بدهیم.

نکیسا افزود: اگرچه به لحاظ حقوقی شکایت در این زمینه را حق باشگاه می‌دانم ولی شخصا اهل شکایت کردن نیستم، این میزان پول را هم ندارم که بخواهم برای بیانیه پرداخت کنم البته ما برخی کارها را انجام خواهیم داد، نامه نگاری و صحبت هم می‌کنیم اما نه به‌منظور اینکه بخواهیم حقی را به سود خودمان، ناحق کنیم.

وی تاکید کرد: ذوب آهن، تیم پرتلاش و باعث افتخار است وقتی به استقلال گل می‌زنیم، دفاع اتوبوسی نمی‌کنیم.

نکیسا ادامه داد: سرمربی تیم ما یک فرد بسیار بادانش است، بچه‌های بسیار پرتلاشی داریم و فکر می‌‎کنم همه فوتبال‌دوستان و فوتبال‌فهم‌ها دیدند که ما چه بازی خوبی مقابل تیم صدر جدول داشتیم و شاید اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم و گل دوم و سوم را می‌زدیم، امروز برنده اخلاقی، رفتاری و نتیجه، ما بودیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم هر چقدر که می‌توانیم به اخلاق‌مداری و مهربانی لیگ علاوه بر نتیجه گرفتن کمک کنیم، صحنه‌هایی در روز مسابقه با استقلال در ورزشگاه رخ داد که در شأن ورزش نبود و تا می‌توانیم باید مهر و محبت را در کنار این نتایج به پرسپولیسی‌ها، استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها تزریق کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن همچنین گفت: تیم ما جوان است و بضاعت آن از لحاظ بودجه و شرایط، قابل قیاس با برخی از تیم‌ها نیست، هر تیمی بنا بر شرایطش بازیکن می‌گیرد ولی ما افتخار می‌کنیم تیمی می‌سازیم که دانیال ایری ۱۸ ساله را دارد، هادی باغبانی را دارد که وقتی در رده جوانان برای ما بازی کرد، پس فردای آن روز در لیگ مقابل نساجی قرار گرفت.

نکیسا اضافه کرد: بدون تردید سال بعد ذوب آهن متفاوتی خواهید دید ولی امسال سعی کردیم سازندگی کنیم و اول فصل هم گفتیم که نتیجه آنچنانی قرار نیست رقم بزنیم که بگوییم جزو مدعیان سهمیه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در میان فصل چهار مصدوم از ناحیه رباط صلیبی داشتیم، کمال کامیابی نیا نزدیک به هفت هفته بدلیل مصدومیت غیبت داشت و چند بازیکن برای سربازی به ملوان رفتند.

نکیسا اضافه کرد: مهرداد رضایی یک هفته به‌دلیل برخورد با داور مصدوم شد، چابرادزه هم یک هفته به‌علت برخورد شدید با بازیکن تراکتور تبریز تحت درمان بود، همه چیز دست به دست یکدیگر داد ولی دیدید که ذوب آهن چه تیم باشرف و باغیرتی بود و مطمئنا دیدگاه مردم از ذوب آهن یک تیم باشرف و باغیرت است.

 در پایان بازی ذوب آهن اصفهان با استقلال تهران، یکی از هافبک های استقلال به سمت یکی از بازیکنان ذوب‌آهن رفت و او را بر زمین انداخت که این اقدام، واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید