کد خبر:12339
پ
۱۲۳۶۱۳۸۷_۸۵۱

سلام گلنور به لیگ برتر بسکتبال/ فصل آینده ذوب‌آهن- گلنور دربی اسمانخراشان نصف‌جهان

بازی‌ پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران بین تیم‌های گلنور و مهگل انجام شد که در نتیجه آن تیم گلنور با رسیدن به فینال جواز حضور در لیگ برتر را نیز به دست آورد.  بازی‌ پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران، بازی پنجم تیم‌های گلنور اصفهان و […]

بازی‌ پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران بین تیم‌های گلنور و مهگل انجام شد که در نتیجه آن تیم گلنور با رسیدن به فینال جواز حضور در لیگ برتر را نیز به دست آورد.
 بازی‌ پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران، بازی پنجم تیم‌های گلنور اصفهان و مهگل البرز انجام شد که در نهایت تیم گلنور توانست با شکست میهمان خود علاوه بر فینالیست شدن جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را نیز به دست آورد.

در این دیدار گلنور اصفهان موفق شد تیم مهگل البرز را با نتیجه ۹۷ بر ۸۸ شکست دهد. سری ۳ بر ۲ به سود تیم گلنور شد و این تیم به فینال رقابت‌های لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان صعود کند و مجوز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال را به دست بیارد.

 تیم آینده‌سازان تهران نیز پیش از به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرده و مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر آقایان را به دست آورده است.

منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید