کد خبر:12268
پ
۶۳۰۶۴۴_۶۰۷
توافق یحیی با تراکتورسازی جدی شد؛

تب و لرز روی نیمکت تی تی ها

یحیی در راه تبریز؛ این شایعه که از زمان جدایی پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور  از این تیم بر سر زبان ها افتاده بود پیش از ظهر روز گذشته پر رنگ تر از قبل در فضای مجازی وایرال شده و همچنین به سرخط اخبار ورزشی آمده بود. شنیده ها از این حکایت داشت که سردمداران […]

یحیی در راه تبریز؛ این شایعه که از زمان جدایی پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور  از این تیم بر سر زبان ها افتاده بود پیش از ظهر روز گذشته پر رنگ تر از قبل در فضای مجازی وایرال شده و همچنین به سرخط اخبار ورزشی آمده بود.

شنیده ها از این حکایت داشت که سردمداران باشگاه تراکتور به شدت پیگیر موضوع مربوط به عقد قرارداد با یحیی گل محمدی شده اند تا این سرمربی پرافتخار لیگ برتر را برای دومین بار در تاریخ فوتبال این باشگاه تبریزی روی نیمکت مربیگری تی تی ها بنشانند. هیچ بعید نیست زمانی که شما این مطلب را می خوانید حتی امضای یحیی پای برگه قرارداد با مدیران تراکتور خشک شده باشد.

یحیی گل محمدی، مدافع سابق تیم ملی کشورمان که در زمان بازیگری برای اولین بار با پوشیدن پیراهن تراکتور به صورت حرفه ای پا به توپ شده بود، ۷ سال پیش نیز و درست در بحبوحه ای که پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان تبریزی بسته شده بود ردای مربیگری تی تی ها را به تن کرد؛ در حالی که تراکتور در آن زمان بازیکنان زیادی هم از دست داده بود. در آن سال در نهایت یحیی پس از کسب نتایج ضعیف در این تیم و با فشار تماشاگران تبریزی پس از ۱۸ هفته با کناره گیری از هدایت تی تی ها عطای مربیگری در لیگ را هم به مدت یک نیم فصل به لقایش بخشید.

با همه اینها به نظر می رسد این روزها و در شرایطی که دوباره تراکتور دچار تنش شده یحیی که پیش از این صابون بی صبری طرفداران پرشور اما کم طاقت تبریزی به تنش خورده، باز تصمیم گرفته که چالش مربیگری در این تیم بحران زده را امتحان کند؛ با این تفاوت که این بار نه تنها پنجره تراکتور بسته نیست بلکه این تیم تبریزی یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ ۲۳ نیز به حساب می آید.

اما این همه ماجرا نیست. نکته مهم آن است که این بار هیچ بعید نیست همزمان با ورود سرمربی سابق پرسپولیس به باشگاه تراکتور بسیاری از بازیکنان این تیم تبریزی عازم درب خروجی باشگاه شوند. همان بازیکن هایی که یا در فصول گذشته و یا در ابتدای فصل جاری با قرار گرفتن در لیست مازاد یحیی مجبور به ترک پرسپولیس شده بودند و در این فصل با پوشیدن پیراهن تراکتور در لیگ توپ می زدند. از سیامک نعمتی و مهدی عبدی گرفته تا مهدی شیری و محمد نادری و همچنین شجاع خلیل زاده مدافع پیشین سرخپوشان تهرانی که در بازار تابستانی هنگامی که پرونده بازگشتش به پرسپولیس با مخالفت یحیی بسته شد به تبریز رفت و این روزها بازوبند کاپیتانی تی تی ها را هم بر بازوی خود بسته است.

پربیراه نیست اگر مدعی شویم در صورت منفجر شدن بمب مربیگری یحیی در تراکتور باید منتظر شنیدن پس لرزه های شدید پس از این انفجار هم باشیم؛ پس لرزه هایی که هم می تواند تنش های تراکتور بحران زده را با کوک شدن ساز جدایی از سوی مغضوبان یحیی بیش از پیش کند و در عین حال هم هیچ بعید نیست با توجه به سابقه درخشان این سرمربی پرافتخار لیگ و توانایی او در سازماندهی تیم تحت هدایت خود و مقابله با بازیکن سالاری این پس لرزه ها در نهایت به سود تی تی ها شود و این باشگاه تبریزی را از بحران دور کند. خدا را چه دیدید شاید با توجه به درخشش ستاره های مغضوب یحیی در تراکتور هم این سرمربی کارکشته این روزها از تصمیم قبلی خود درباره شاگردان سابقش منصرف شده باشد و هم این بازیکنان با سرمربی سابق خود آشتی کنند و عصای دست او در به ساحل آرامش رساندن پرشورها شوند.

 

خبرنگار زاینده رود: مرضیه غفاریان

منبع
زاینده رود
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید