کد خبر:6165
پ
۱۳۹۶۱۱۰۲۰۹۰۹۱۳۹۷۱۱۳۱۰۲۷۸۴

۷ هزار و ۲۰۰ شاخه گل قاچاق در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۷ هزار و ۲۰۰ شاخه گل قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ صادق کاظم‌زاد در این خصوص اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق […]

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۷ هزار و ۲۰۰ شاخه گل قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ صادق کاظم‌زاد در این خصوص اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی دقیق تر آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این کامیون پرداخته که در این عملیات ۲۴ پالت به تعداد ۷ هزار و ۲۰۰ شاخه انواع گل طبیعی خارجی و فاقد هرگونه مدارک معتبر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

منبع
تسنیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید