کد خبر:4900
پ
۱۴۰۲۰۸۱۰۰۰۰۲۰۳_Test_PhotoN

۳۴ زیرگذر در استان اصفهان در حال اجراست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در سال جاری بالغ بر ۸۴۰ ردیف پروژه در دستور قرار گرفت و به عنوان نمونه ۳۴ زیرگذر در استان اصفهان در حال اجراست. فرزاد دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در آیین تکریم و معارفه رؤسای پلیس قدیم و جدید […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در سال جاری بالغ بر ۸۴۰ ردیف پروژه در دستور قرار گرفت و به عنوان نمونه ۳۴ زیرگذر در استان اصفهان در حال اجراست.

فرزاد دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در آیین تکریم و معارفه رؤسای پلیس قدیم و جدید پلیس راه و راهور استان اصفهان با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم فلسطین و آرزوی پیروزی برای جبهه مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: اصفهان با اقلیم ویژه و شرایط خاص در زمینه تردد و ترافیک، حجم بالای حمل و نقل بار و مسافر و تردد روزانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در راه‌های اصلی استان و پروژه‌های متعدد از اهمیت بسیار بالایی در کشور برخوردار است.

وی با تقدیر از همکاری پلیس راه در اجرای پروژه‌های راه‌سازی گفت: در سال جاری بالغ بر ۸۴۰ ردیف پروژه در دستور قرار گرفت که به عنوان نمونه ۳۴ زیرگذر در استان اصفهان در حال اجراست و برای انجام این پروژه‌ها نیازمند همکاری مجموعه پلیس راه استان هستیم.

دادخواه افزود: روکش راه‌ها و پروژه اصلاح نقاط پرتصادف و آموزش‌ها، اقدامات در حوزه حمل و نقل در جای جای استان هم از دیگر فعالیت‌هایی است که در کنار ماموران پلیس راه انجام می‌شود، آنها به عنوان یار و یاور ما بوده و انصافاً بخش عمده‌ای از زحمات ما در اجرای پروژه‌ها بر دوش این عزیزان بوده و است که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان ادامه داد: زارع، رئیس سابق پلیس راه اصفهان انصافاً تیم خوبی را در پلیس راه استان تشکیل داده بود و این همفکری، همراهی و ارتباط صمیمانه‌ای که داشتند کمک کرد که ما بتوانیم به کاهش حوادث و اینکه کمتر کسی در راه‌ها کشته شود و خانواده‌ای بی سرپرست نشود، کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به رئیس پلیس جدید راه اصفهان هم تبریک می‌گویم و برای وی در سمت جدیدشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم همچنان این روند همکاری و همراهی بین مجموعه راهداری و پلیس راه در دوره وی نیز تداوم داشته باشد.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید