کد خبر:3042
پ
۱۳۹۹۰۹۱۸۱۳۳۴۵۳۹۲۶۲۱۷۷۳۹۹۴

کشف ۴۰ هزار لیتر روغن موتور احتکارشده در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۴۰ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.  سردار محمدرضا هاشمی فر در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن موتور […]

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۴۰ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

 سردار محمدرضا هاشمی فر در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن موتور دیزلی و بنزینی در یکی از انبارهای شهر اصفهان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کرده و در نتیجه ۴۰ هزار لیتر روغن موتور کشف شد که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این روغن موتورها از آبان ماه سال گذشته خریداری و با نیت افزایش قیمت تا کنون به بازار عرضه نشده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال است افزود: در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای رسیدگی قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

منبع
تسنیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید