کد خبر:3405
پ
۱۷۰۶۲۳۰۵۸

پیکر مطهر شهید گمنام عملیات بدر در اصفهان تشییع شد

پیکر مطهر شهید گمنام عملیات بدر روز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد.  تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام به میزبانی هیات فداییان حسین (ع) امروز از ساعت ۱۰ صبح از میدان قدس اصفهان آغاز و پس از تشییع […]

پیکر مطهر شهید گمنام عملیات بدر روز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد.

 تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام به میزبانی هیات فداییان حسین (ع) امروز از ساعت ۱۰ صبح از میدان قدس اصفهان آغاز و پس از تشییع در موقوفه “امامزاده شاه میرحمزه” واقع در چهارراه عسکریه به خاک سپرده شد.
مردم قدرشناس و شهید پرور اصفهان در این مراسم شرکت کردند و این سرباز وطن اسلامی را با استقبال به خاک سپردند.

همچنین در این مراسم حسین یکتا رزمنده پیشکسوت و روایتگر دوران دفاع مقدس به روایت خاطره هایی از این دوران و رشادت های رزمندگان و از خودگذشتگی آنها پرداخت.
شب گذشته نیز مراسم وداع با این شهید گُمنام در محل امامزاده شاه میرحمزه اصفهان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: در پی تفحص های صورت گرفته تعدادی شهید گمنام شناسایی شدند که یکی از این شهدا در اصفهان خاکسپاری شد.
سرهنگ محمد رضایی افزود: این شهید گمنام حدود ۳۹ سال پیش در عملیات بدر به شهادت رسید.
عملیات بدر، عملیات گسترده نظامی نیروهای مسلح ایران در دوران دفاع مقدس و در اسفند سال ۱۳۶۳ بود.

استان اصفهان در طول هشت سال دفاع مقدس علاوه بر ۵۰ هزار جانباز، سه هزار و ۵۰۰ آزاده و یکهزار مفقودالاثر، افزون بر ۲۳ هزار شهید تقدیم کرده است.

 

منبع: ایرنا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید