کد خبر:5640
پ
۴۷۴۹۷۱۰
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان خبر داد؛

پلمب یک واحد مشاور املاک متخلف در اردستان

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان از پلمب یک واحد مشاور املاک متخلف در اجرای طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها در این شهرستان خبر داد. امید سلامی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ادامه روند اجرای طرح تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات، یک واحد صنفی مشاور املاک، به […]

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان از پلمب یک واحد مشاور املاک متخلف در اجرای طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها در این شهرستان خبر داد.

امید سلامی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ادامه روند اجرای طرح تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات، یک واحد صنفی مشاور املاک، به دلیل انجام تنظیم قرارداد در مبایعه نامه غیررسمی و عدم اخذ کد رهگیری، پلمب و یک واحد صنفی دیگر با اخطار کتبی مبنی بر مهلت اخذ پروانه کسب مواجه شد.

وی افزود: برخورد بدون مماشات با اصناف متخلف تا زمانی که تمام قوانین و مقررات صنفی رعایت نشود در کل شهرستان ادامه خواهد داشت و تمام تلاش تعزیرات حکومتی صیانت از حقوق شهروندان و حمایت از مردم است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس شکایت شاکی خصوصی و گزارش بازرسان اداره صمت، مبنی بر وقوع تخلف در واحد صنفی کابینت سازی، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

سلامی تصریح کرد: پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی، به قید فوریت مورد رسیدگی و با بررسی موضوع توسط کارشناس رسمی دادگستری، اتهام انتسابی به کابینت ساز، محرز شد.

وی یادآور شد: فرد متخلف، علاوه بر جبران خسارت وارده به شاکی خصوصی، به پرداخت بیش از دو میلیارد ریال، تحت عنوان جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید