کد خبر:4897
پ
۱۷۰۶۸۴۴۸۳
دبیر هیات ورزش معلولان اصفهان:

ورزشکاران اصفهان برای موفقیت در پارالمپیک پاریس به حمایت نیاز دارند

دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان اصفهان گفت: ورزشکاران معلول و توان یاب این استان برای موفقیت در پارالمپیک ٢٠٢۴ پاریس به حمایت مسوولان و دستگاه‌های مختلف نیاز دارند. محمد صادق پسندیده اظهار داشت: حدود ۱۰ ماه دیگر رقابت‌های المپیک و پارالمپیک آغاز می‌شود و برخی از ورزشکاران از الان تمرینات جدی خود را برای […]

دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان اصفهان گفت: ورزشکاران معلول و توان یاب این استان برای موفقیت در پارالمپیک ٢٠٢۴ پاریس به حمایت مسوولان و دستگاه‌های مختلف نیاز دارند.

محمد صادق پسندیده اظهار داشت: حدود ۱۰ ماه دیگر رقابت‌های المپیک و پارالمپیک آغاز می‌شود و برخی از ورزشکاران از الان تمرینات جدی خود را برای موفقیت در آن آوردگاه مهم جهانی آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر همین اساس حمایت‌های مختلف از این ورزشکاران به خصوص در مباحث مالی از الان باید آغاز شود تا بتوانیم ثمره آن را در پارالمپیک مشاهده کنیم و ورزشکاران با دغدغه فکری کمتر برابر حریفان ظاهر شوند.

دبیر هیات ورزش معلولان اصفهان درباره اینکه برخی از ورزشکاران خواهان برخورداری از حامی مالی (اسپانسر) هستند، تصریح کرد: این امر با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، این هیات و باشگاه‌های ورزشی از یک سو و دستگاه‌های اجرایی از سوی دیگر میسر می‌شود.

پسندیده با بیان اینکه افتخارآفرینی ورزشکاران استان اصفهان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو قابل توجه و تحسین برانگیز بود، گفت: نمایندگان اصفهان برای موفقیت در این مسابقات تلاش زیادی کردند و اردوها و تمرینات منسجمی را پشت سر گذاشتند که ثمره آن کسب پنج مدال خوشرنگ طلا، هشت نقره و ۲ برنز بود.

وی خاطرشان کرد: این تعداد مدال نشان می‌دهد که ورزشکاران اصفهانی هر آنچه که قبل از اعزام در مورد آن صحبت می‌کردند در میدان عمل برابر حریفان اثبات کردند.

دبیر هیات با بیان اینکه نمایندگان اصفهان با رویکرد و هدف کسب مدال رایحه مسابقات شده بودند، گفت: شکستن ٢ رکورد اثباتی بر این ادعاست، زیرا ورزشکاران به صرف کسب مدال قانع نشدند و برای جایگاه و مقام‌های بالاتر تلاش کردند.

پسندیده یادآور شد: شماری از ورزشکاران در کنار افتخارآفرینی، بازی‌های اخیر را به عنوان مسابقات تدارکی در نظر گرفتند و خود را برای پارالمپیک سال آینده آماده کردند و نیاز است که با حمایت از آنان زمینه موفقیتشان در پاریس را نیز مهیا کنیم.

به گزارش ایرنا، نزدیک به ۱۰۰ درصد نمایندگان اصفهانی حاضر در بازی‌هایی پاراآسیایی هانگژو موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند.

در بازی‌های آسیایی و پار آسیایی ۱۱ درصد از مقام های بدست آمده توسط افتخارآفرینان این استان محقق شد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید