کد خبر:5999
پ
۱۲۱۱۲۹۹۰_۴۶۹

نیمرخ به عمارت سعدی رسید

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری پنجمین رویداد گردشگری “نیمرخ” در عمارت سعدی خبر داد.  علیرضا مساح اظهار داشت: اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان پیرو برنامه‌های گذشته با عنوان “نیمرخ” با محوریت بازدید از مکان های کمتر دیده شده اصفهان، پنجمین رویداد را در عمارت تاریخی سعدی […]

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری پنجمین رویداد گردشگری “نیمرخ” در عمارت سعدی خبر داد.
 علیرضا مساح اظهار داشت: اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان پیرو برنامه‌های گذشته با عنوان “نیمرخ” با محوریت بازدید از مکان های کمتر دیده شده اصفهان، پنجمین رویداد را در عمارت تاریخی سعدی برگزار می‌کند.
وی با بیان اینکه این برنامه از ۱۸ تا ۲۴ آذر از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می توانند با مراجعه به سایت www.shahrvandticket.ir ثبت نام کرده و با تهیه بلیط از این مکان بازدید کنند.
مساح گفت: تولید محتوا به شکل متن، تصویر و پادکست صورت گرفته که در جریان برگزاری رویداد در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: راهنمایان گردشگری حاضر در این رویداد نیز به بیان توضیحاتی در رابطه با عمارت تاریخی سعدی می پردازند.

منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید