کد خبر:5990
پ
۱۴۰۰۰۸۰۱۰۰۰۴۱۰_Test_PhotoN

نمایشگاهی برای آشنایی و انتخاب تأسیسات سرمایشی و گرمایشی

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی که از تاریخ ۱۳ الی ۱۷ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود، فرصت کم نظیری برای آشنایی، مقایسه و انتخاب این تأسیسات است.  بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و […]

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی که از تاریخ ۱۳ الی ۱۷ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود، فرصت کم نظیری برای آشنایی، مقایسه و انتخاب این تأسیسات است.

 بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی از روز دوشنبه در اصفهان گشایش می‌یابد.

این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر ۱۵ هزار مترمربع برگزار خواهد شد، فرصتی برای تولیدکنندگان، متخصصین، انبوه سازان، موسسات و شرکت‌های دست اندرکار در امر ساخت و ساز و مصرف‌کنندگان نهایی است تا با آخرین دستاوردها و تحولات تجهیزات سرمایشی و گرمایشی آشنا شوند و محصولات و خدمات این حوزه را به منظور انتخاب‌های بهینه شناسایی کنند و بتوانند با استفاده از انتخاب‌های دقیق‌تر در بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی و جلوگیری از اتلاف منابع در کشور تأثیرگذار باشند.

احمدرضا طحانیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در خصوص برگزاری نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی از روز دوشنبه ۱۳ آذرماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: کیفیت سازه‌های ساختمانی به میزان قابل ملاحظه‌ای به تأسیساتی بستگی دارد که در آن به کار گرفته می‌شود، هرچه کیفیت و عملکرد این تأسیسات مطلوب‌تر باشد نیاز به بازسازی و تعمیرات در دوره‌های طولانی‌تری در ساختمان‌ها ایجاد می‌شود.

وی افزود: با پیشرفت تکنولوژی تحول عظیمی در صنعت تأسیسات پدید آمده و امروز می‌توانیم کارایی و بازدهی بسیار بالاتری تؤام با توجه به شاخص‌های توسعه پایدار و هوشمندسازی را از این صنعت انتظار داشته باشیم که در این میان نقش تأسیسات سرمایشی و گرمایشی بسیار حائز اهمیت است.

طحانیان گفت: این تأسیسات نقش محوری در ساختمان دارند و در ایجاد زیرساخت‌های توسعه اقتصادی و جلوگیری از هدر رفت منابع بسیار تأثیرگذار هستند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان تاکید کرد: منظور از تاسیسات سرمایشی، تاسیسات مرکزی سرمایشی است که آب یا سیال سرد شده را در نقطه‌ای خارج از ساختمان تولید کرده و به قسمت‌های مختلف آن ساختمان می‌فرستد. غالبا این تاسیسات جایی در بیرون از ساختمان مانند پشت بام، زیرزمین یا موتور خانه نصب و راه‌اندازی می‌شوند.

وی افزود: همچنین تأسیسات گرمایشی به طور معمول دستگاه‌هایی مانند بخاری، رادیاتورها، آبگرمکن‌ها، فن‌کویل‌ها، پکیج‌های شوفاژ دیواری و موتورخانه‌ها را شامل می‌شود. عملکرد این تأسیسات نقش چشمگیری در رفاه و آسایش ساکنین ساختمان دارد، بنابراین در انتخاب و استفاده از آن‌ها باید با حساسیت اقدام کرد.

طحانیان ادامه داد: بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی که از تاریخ ۱۳ الی ۱۷ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزار می‌شود، فرصت کم نظیری برای آشنایی، مقایسه و انتخاب این تأسیسات است.

در این نمایشگاه طیف مختلفی از تولیدکنندگان نام آشنای این صنعت به ارائه محصولات و خدمات خود خواهند پرداخت و شرایطی فراهم خواهد شد تا با آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت تأسیسات گرمایشی و سرمایشی در کشور آشنا شویم.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید