کد خبر:6094
پ
۱۲۱۱۹۶۱۷_۷۵۵

مربی تیم فوتبال ذوب آهن: لازمه رسیدن به پیروزی تمرکز است

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بزرگترین هدفمان این‌است که بتوانیم روند رو به رشد خودمان را حفظ کنیم و بازیکنانمان خیلی باانگیزه تمرین کردند و برای دیدار امروز کاملا آماده هستیم.  ابراهیم صادقی مربی تیم  فوتبال ذوب آهن در خصوص بازی امروز تیمش در مقابل پیکان، اظهارداشت: امروز با یکی از جوان ترین تیم […]

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بزرگترین هدفمان این‌است که بتوانیم روند رو به رشد خودمان را حفظ کنیم و بازیکنانمان خیلی باانگیزه تمرین کردند و برای دیدار امروز کاملا آماده هستیم.
 ابراهیم صادقی مربی تیم  فوتبال ذوب آهن در خصوص بازی امروز تیمش در مقابل پیکان، اظهارداشت: امروز با یکی از جوان ترین تیم های لیگ برتر بازی داریم. تیمی که در هفته های گذشته تغییراتی داشته و خیلی با انگیزه و قوی تر تمرینات خود را ادامه می دهد.
وی افزود: بزرگترین هدفمان این‌است که بتوانیم روند رو به رشد خودمان را حفظ کنیم و بازیکنانمان خیلی باانگیزه تمرین کردند و برای دیدار امروز کاملا آماده هستیم.
مربی تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: لازمه پیروزی در دیدار امروز داشتن متمرکز است و تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا بتوانیم با امتیاز کامل از زمین مسابقه خارج شویم.
صادقی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص داوری  مسابقات اخیر و این دیدار افزود:
تیم ذوب آهن جزو تیم هایی است که از اشتباهات داوری بیشترین ضرر را کرده است.ما به قضاوت های داوران احترام می گذاریم و امیدواریم همانطور که فوتبالمان روبه رشد است، داوری و داوران نیز رو به رشد و پیشرفت باشند.
منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید