کد خبر:4442
پ
۱۷۰۶۷۹۱۵۸

لیبرو سابق ذوب‌آهن به تیم والیبال بانوان سپاهان پیوست

لیبرو سابق ذوب‌آهن اصفهان با عقد قرارداد به مدت یک فصل به تیم والیبال بانوان سپاهان پیوست و طلایی‌پوش شد.  به نقل از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان: فرزانه مرادیان، بازیکن اصفهانی والیبال بانوان ایران و عضو اسبق تیم ملی به جمع شاگردان صادقی در پست لیبرو اضافه شد. مرادیان از سال ۸۹ به تیم ملی […]

لیبرو سابق ذوب‌آهن اصفهان با عقد قرارداد به مدت یک فصل به تیم والیبال بانوان سپاهان پیوست و طلایی‌پوش شد.

 به نقل از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان: فرزانه مرادیان، بازیکن اصفهانی والیبال بانوان ایران و عضو اسبق تیم ملی به جمع شاگردان صادقی در پست لیبرو اضافه شد.

مرادیان از سال ۸۹ به تیم ملی نوجوانان دعوت شد و تا سال ۹۷ در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با لباس ملی حضور یافت و سپس از تیم ملی خداحافظی کرد.

مرادیان همچنین ۱۵ سال در ذوب‌آهن، عمر والیبالی‌ خود را سپری کرد و با این تیم هر سال بین سه تیم نخست لیگ قرار گرفت.

چند روز پیش فریبا صادقی یکی از پُرافتخارترین مربیان والیبال بانوان ایران سکان هدایت تیم والیبال بانوان سپاهان را در لیگ‌ برتر ۱۴۰۲ بر عهده گرفت و روز گذشته نیز مونا دریس محمودی و سمانه سیاوشی، ۲ ملی پوش والیبال بانوان کشورمان به مدت یک فصل طلایی‌پوش شدند.

بیست‌ و سومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران با حضور هفت تیم مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب‌آهن اصفهان، مس رفسنجان و سایپا تهران بزودی آعاز خواهد شد و مرحله مقدماتی بصورت گروهی و رفت و برگشت برگزار خواهد شد و چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند که بصورت دو بُرد از سه بازی انجام خواهد شد.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید