کد خبر:4178
پ
۱۴۰۲۰۷۲۲۰۰۰۰۶۸_Test_PhotoN

صفرزاده: تلاش می‌کنم بهترین نتیجه را در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو بگیرم

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دو و میدانی بانوان نابینا و کم‌بینا گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو بگیرم. هاجر صفرزاده، ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دو و میدانی بانوان نابینا و کم‌بینا در خصوص حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: مسابقات در سطح خوبی برگزار خواهد شد و […]

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دو و میدانی بانوان نابینا و کم‌بینا گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو بگیرم.

هاجر صفرزاده، ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دو و میدانی بانوان نابینا و کم‌بینا در خصوص حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: مسابقات در سطح خوبی برگزار خواهد شد و از شرایط بدنی خوبی برخوردار هستم.

وی ادامه داد: در بخش ۴۰۰ متر رنکینگ اول آسیا را دارم و امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرم اما رقیب‌های سرسختی از کشورهای چین و تایلند دارم، در بخش ۲۰۰ متر نیز رنکینگ دوم آسیا هستم و همه تلاشم را می‌کنم تا در این ۲ رشته بهترین نتیجه را بگیرم.

صفرزاده تصریح کرد: برای این مسابقات زحمت زیادی کشیدم و ۵ سال است در حال تمرین هستم و با آسیب‌دیدگی و شرایط سختی کنار آمدم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دو و میدانی بانوان نابینا و کم‌بینا در پایان گفت: یک سال است در اردوهای متمرکز و غیرمتمرکز هستم و اکنون آخرین اردو که متصل به اعزام است را پشت سر می‌گذارم.

 چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی روزهای ۳۰ مهر تا ۶ آبان در شهر هانگژو برگزار خواهد شد و کاروان ورزش ایران با نام «فرزندان ایران» و با شعار «ایمان، ایران، افتخار» با ۲۱۱ ورزشکار و در ۱۶ رشته ورزشی در بخش مردان و ۱۱ رشته ورزشی در بخش زنان در این دوره بازی‌ها شرکت می‌کند.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید