کد خبر:6592
پ
۱۶۹۱۵۵۹۰۳

سامانه هوشمند سوخت در همه جایگاه‌های استان اصفهان فعال شد

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: همه جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در این استان در مدار خدمات‌رسانی با سامانه هوشمند قرار گرفتند و امکان استفاده از کارت سوخت در آنها وجود دارد.  فعالیت جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور به‌دنبال حمله سایبری و بروز اختلال نرم‌افزاری در سامانه هوشمند سوخت در روز دوشنبه […]

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: همه جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در این استان در مدار خدمات‌رسانی با سامانه هوشمند قرار گرفتند و امکان استفاده از کارت سوخت در آنها وجود دارد.

 فعالیت جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور به‌دنبال حمله سایبری و بروز اختلال نرم‌افزاری در سامانه هوشمند سوخت در روز دوشنبه ۲۷ آذر امسال با مشکل مواجه شد اما با اقدام‌های فنی انجام شده، این جایگاه‌ها به مرور زمان به مدار خدمات‌رسانی به شهروندان بازگشتند.

عبدالله گیتی‌منش روز شنبه افزود: مشکلات فنی بوجود آمده در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع با تلاش شبانه روزی کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و همچنین همکاری و همراهی سایر بخش ها و دستگاه های اجرایی، برطرف و سامانه هوشمند سوخت در همه جایگاه‌ها راه‌اندازی مجدد شده است.

وی با تشکر از صبر و همکاری مردم، مسوولان، مالکان جایگاه‌های سوخت و اصحاب رسانه، اضافه کرد: روز دوشنبه هفته گذشته پس از اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت، کارشناسان شرکت پخش فراورده های نفتی به محل جایگاه ها اعزام شدند و به رفع مشکلات و آماده‌سازی جایگاه‌ها برای خدمات‌رسانی پرداختند.

گیتی‌منش خاطرنشان کرد: کمیته ستاد بحران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان از همان ساعت های اولیه بُروز اختلال با حضور مسوولان استان از جمله معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه راه اندازی مجدد جایگاه‌های عرضه سوخت و تسهیل در امر سوخت‌رسانی به شهروندان مورد تاکید و پیگیری مسوولان بود، اضافه کرد: با تلاش و برنامه‌ریزی مسوولان و متخصصان نسبت به بازیابی تجهیزات جایگاه‌ها و سامانه هوشمند سوخت اقدام شد.

گیتی‌منش با اشاره به اینکه اصفهان، بیشترین تعداد جایگاه های عرضه سوخت مایع را در بین استان ها دارد، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در مرحله نخست جایگاه ها بصورت آفلاین و دستی وارد مدار فعالیت شدند و در مرحله دوم، به مرور زمان به سامانه هوشمند سوخت متصل و پیکربندی جدید سیستم آنها انجام شد.

استان اصفهان حدود ۳۶۰ باب جایگاه عرضه سوخت مایع دارد.

میانگین مصرف روزانه بنزین در نیمه نخست امسال در استان اصفهان هفت میلیون و ۷۴۸ هزار لیتر بود.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید