کد خبر:5228
پ
۴۶۷۳۶۲۱
تا پایان سال جاری؛

زمین رایگان در اختیار خانواده‌های ۴ فرزنده در اصفهان قرار می‌گیرد

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: خانوارهای دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال در استان اصفهان برای ثبت نام و دریافت زمین رایگان تا پایان امسال فرصت دارند.  علیرضا قاری قرآن اظهار داشت: بر اساس بند «ح» تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و […]

مدیرکل راه و شهرسازی گفت: خانوارهای دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال در استان اصفهان برای ثبت نام و دریافت زمین رایگان تا پایان امسال فرصت دارند.

 علیرضا قاری قرآن اظهار داشت: بر اساس بند «ح» تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر کمتر از ۲۰ سال اختصاص دهد.

وی افزود: خانواده‌های واجد شرایط تا پایان سال فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: اگر به هر علتی تأمین زمین برای حائزان شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرهای محل سکونت فعلی امکان پذیر نبود، امکان انتخاب شهر دیگر امکان پذیر است.

وی افزود: در شهرهای کمتر از ۵۰۰ هزار نفر، یک قطعه زمین تا سقف ۲۰۰ متر مربع به خانواده تعلق می‌گیرد و در شهرهای بزرگ‌تر، واگذاری به صورت واحدهای مسکونی است.

مدیر کل راه و شهرستان استان اصفهان گفت: از چهار هزار و ۶۰۰ سرپرست خانوار ثبت نام کننده برای مزایای مسکن، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در این استان، حدود سه هزار و ۶۰۰ سرپرست خانوار حائز شرایط هستند.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید