کد خبر:2423
پ
Untitled

راه اندازی مجموعه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در کنار سیتی سنتر اصفهان

مدیر سازمان تعاون روستایی اصفهان گفت: مجموعه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در کنار سیتی سنتر اصفهان دایر می‌شود. مدیر سازمان تعاون روستایی اصفهان گفت: مجموعه عرضه مستقیم انواع محصولات کشاورزی و دامی در کنار مرکز خرید قلب شهر (سیتی سنتر) اصفهان راه‌اندازی می‌شود. محسن حاج عابدی با اشاره به اینکه بخشی از اراضی اطراف این […]

مدیر سازمان تعاون روستایی اصفهان گفت: مجموعه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در کنار سیتی سنتر اصفهان دایر می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی اصفهان گفت: مجموعه عرضه مستقیم انواع محصولات کشاورزی و دامی در کنار مرکز خرید قلب شهر (سیتی سنتر) اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

محسن حاج عابدی با اشاره به اینکه بخشی از اراضی اطراف این مرکز خرید به مساحت ۱۲ هکتار متعلق به سازمان تعاون روستایی اصفهان است افزود:  قصد داریم ۲ هکتار از آن را به این کار اختصاص دهیم.

او ادامه داد: عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات کشاورزی و دامی با قیمت پایین‌تر ضروریست، اما زمین مورد نیاز برای این اقدام، حتی از بین اراضی فاقد استفاده شهر نیز در اختیار ما قرار نمی‌گیرد.

مدیر سازمان تعاون روستایی اصفهان  با اشاره به دیگر فعالیت‌های این سازمان گفت: امسال بالغ بر ۱۱۳ هزار تُن گندم از کشاورزان استان به قیمت هر کیلوگرم ۱۵۰ هزار ریال خریداری شد که خرید حدود ۱۰۷ هزار تُن آن از سوی شبکه‌ها و مابقی توسط سازمان غله صورت گرفت.

او با بیان اینکه حدود ۴۳ مرکز برای خرید گندم در نظر گرفته‌ایم، تصریح کرد: خرید تضمینی گندم در هفت شهرستان استان تا پایان تابستان ادامه دارد.

مدیر سازمان تعاون روستایی اصفهان با اشاره به خرید ۱۸۸ تُن کُلزا به قیمت هر کیلوگرم ۳۰۰ هزار ریال و سه هزار و ۶۰۰ تُن گُلرنگ به قیمت هر کیلوگرم ۲۷۰ هزار ریال در این مدت تصریح کرد: ۲۲ هزار تُن جو نیز خریداری کردیم که نقش شایانی در جلوگیری از نوسان بازار داشت.

حاج عابدی با تاکید بر لزوم تبدیل فروشگاه‌ها به روستا بازارها گفت: ۱۱۵ فروشگاه مرتبط با این سازمان در استان فعالیت دارند و چنانچه به روستا بازارها ارتقا یابند بخش قابل توجهی از تامین و عرضه محصولات با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید