کد خبر:3353
پ
۱۷۰۶۱۹۳۳۹

دیدار تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و نفت و گاز گچساران برگزار نشد

دیدار تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و نفت و گاز گچساران در چهارچوب هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور که قرار بود امروز برگزار شود بدلایل نامعلوم لغو شد.  با وجود اعلام قبلی فدراسیون هندبال، امروز دیدار تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و نفت و گاز گچساران برگزار نشد و […]

دیدار تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و نفت و گاز گچساران در چهارچوب هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور که قرار بود امروز برگزار شود بدلایل نامعلوم لغو شد.

 با وجود اعلام قبلی فدراسیون هندبال، امروز دیدار تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و نفت و گاز گچساران برگزار نشد و تلاش خبرنگار ایرنا برای اطلاع از علت عدم برگزاری این دیدار به نتیجه نرسید.

روزهای گذشته، فدراسیون هندبال حتی اقدام به معرفی “رقیه حیدری” به عنوان ناظر این بازی کرده بود ولی این دیدار برگزار نشد.

هفته نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور روز جمعه با برگزاری ۳ دیدار آغاز شد و در این دیدارها سنگ آهن بافق، مدافع عنوان قهرمانی، فولاد هرمزگان و تیم تازه وارد رزکان البرز برابر حریفان خود به برتری رسیدند و دیدار تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و نفت و گاز گچساران نیز برگزار نشد.

صبح امروز سنگ‌آهن بافق که میزبان تیم سنندج بود توانست در یک بازی برتر در نیمه نخست ۱۲ به پنج و در نیمه دوم ۳۰ بر ۱۹ تیم سنندج را شکست دهد.

تیم شهدای رزکان البرز نیز که تازه وارد لیگ برتر هندبال بانوان کشور است، شگفتی آفرید و توانست تیم شهید چمران لارستان را مقتدرانه شکست دهد.

شاگردان ناهید رضایی در این دیدار توانستند نماینده لارستان را در نیمه اول با نتیجه ۹ بر ۱۵ شکست دهند تا با خیال راحت به رختکن بروند. این برتری در نیمه دوم نیز ادامه یافت و در نهایت البرز این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۳۶ به سود خود ثبت کرد.

اما زاگرس جنوبی کازرون دیگر تیم تازه وارد به لیگ برتر هندبال بانوان نتوانست پیروزی یک نیمه ای خود برابر فولاد هرمزگان با نتیجه ۱۱ بر ۱۸ را در نیمه دوم تداوم بخشد و شاگردان مینا خنفری زاده در نیمه دوم این دیدار اختلاف ۷ امتیازی ایجاد شده در نیمه نخست را جبران و در پایان توانستند ۲۲-۲۷ پیروزی را از آن خود کنند.

پس از برگزاری هفته نخست، تیم شهدای رزکان البرز با ۲ امتیاز و تفاضل گل ۱۲ در صدر ایستاد و تیم های سنگ آهن بافق و فولاد هرمزگان با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان ۷ مهر برگزار می شود.

 

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید