کد خبر:4133
پ
۱۴۰۲۰۴۰۳۱۲۲۴۱۲۷۸۶۲۷۸۲۳۳۱۴

دپو محموله ۱۰ میلیاردی پوشاک در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک محموله ۱۰ میلیاردی پوشاک خارجی قاچاق که در یک منزل مسکونی دپو شده بود، خبر داد.  سرهنگ حسین بساطی، اظهار داشت: ماموران واحد اطلاعات کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از دپوی محموله‌ای از پوشاک خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و […]

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف یک محموله ۱۰ میلیاردی پوشاک خارجی قاچاق که در یک منزل مسکونی دپو شده بود، خبر داد.

 سرهنگ حسین بساطی، اظهار داشت: ماموران واحد اطلاعات کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از دپوی محموله‌ای از پوشاک خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی از محل بازدید کردند که در نتیجه این عملیات هزار و ۷۲۰ ثوب انواع لباس مجلسی زنانه که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش این محموله را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی و پوشاک قاچاق نیز به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی استان تحویل شد.

منبع
تسنیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید