کد خبر:8300
پ
IMG16204325
عضو شورای شهر اصفهان:

حکم «دستیار ویژه» در ساختار اداری شهرداری اصفهان وجود ندارد

-عضو شورای شهر اصفهان گفت: برخی احکام در شهرداری به عنوان دستیار ویژه صادر می‌شود که در چارت وجود ندارد که تکلیف این احکام مشخص شود، مصلحت‌ها چیست و این موضوع پیگیری شود. احمد شریعتی پیش از ظهر یک شنبه در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با تبریک اعیاد ماه رجب و دهه مبارک فجر […]

-عضو شورای شهر اصفهان گفت: برخی احکام در شهرداری به عنوان دستیار ویژه صادر می‌شود که در چارت وجود ندارد که تکلیف این احکام مشخص شود، مصلحت‌ها چیست و این موضوع پیگیری شود.

احمد شریعتی پیش از ظهر یک شنبه در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با تبریک اعیاد ماه رجب و دهه مبارک فجر اظهار کرد: در هفته‌های گذشته چند تذکر دادم، نخستین آن تبدیل وضعیت ایثارگران بود. پاسخی داده شد اما موضوعی که پرسیدم مرتبط با تعهد بحث کارگری بود که در این خصوص ترک فعل صورت گرفته است اما جوابی در این خصوص داده نشد. تذکر دیگر در خصوص مأموران به شهرداری و مورد دیگر بحث حفاظت فیزیکی بود که پاسخ‌های نامفهوم و نامشخص داده شد.

وی ادامه داد: برخی احکام در شهرداری به عنوان دستیار ویژه صادر می‌شود که در چارت وجود ندارد، به عنوان مثال دستیار ویژه مسئول بازرسی که تکلیف این احکام مشخص شود، مصلحت‌ها چیست و این موضوع پیگیری شود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تصاویری در سایت‌ها و کانال‌ها دیدیم که اعضای شورا در انتخابات مجمع نیروهای انقلاب حضور دارند، به همکاران خود می‌گویم دینی بر گردن شماست که افرادی را معرفی کنید که ۴ سال سرنوشت اصفهان را به این افراد بسپارید، نباید پشیمانی ایجاد و مارکی به شورای شهر زده شود که این افراد را شورای انقلابی به مردم معرفی کرد. مردم گلایه‌مند هستند که اعضای شورا تکلیف را مشخص می‌کنند، در اینجا تکلیف سنگین‌تر است.

وی با انتقاد از اعلام نشدن گزارش‌های درآمدی بیان کرد: سوال این است که کمیته حسابرسی چه کرده‌است، باید گزارش حوزه درآمد و هزینه‌ها را بگیریم تا به مردم اعلام کنیم.

شریعتی تصریح کرد: هنوز در خصوص حسابرسی سال ۱۴۰۱ پاسخ نقص موارد از سوی شهرداری اعلام نشده است، تا آخر اسفند باید این گزارش داده شود و لازم است که پیگیری لازم صورت گیرد.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید