کد خبر:3063
پ
۱۴۰۲۰۶۱۰۱۱۳۶۴۱۹۹۵۲۸۲۶۷۸۹۴

بهشتی: تیم تکواندوی ایران در مسابقات آسیایی هانگژو افتخارآفرین خواهند بود

سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و نونهالان تکواندوی ایران با بیان اینکه تیم تکواندوی ایران در مسابقات آسیایی هانگژو افتخارآفرین خواهند بود، گفت: پتانسیل تکواندو در سطح کشور بسیار بالاست اما برای کشف و پرورش آنها نیاز به برنامه‌ریزی بلند مدت داریم. حسین بهشتی در مورد عوامل قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‌های ملی دختران و پسران […]

سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و نونهالان تکواندوی ایران با بیان اینکه تیم تکواندوی ایران در مسابقات آسیایی هانگژو افتخارآفرین خواهند بود، گفت: پتانسیل تکواندو در سطح کشور بسیار بالاست اما برای کشف و پرورش آنها نیاز به برنامه‌ریزی بلند مدت داریم.

حسین بهشتی در مورد عوامل قهرمانی و نایب قهرمانی تیم‌های ملی دختران و پسران تکواندو در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی لبنان اظهار داشت: از روزی که شروع به کار کردیم، سه هفته زمان داشتیم تا برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شویم و در این مدت دو مرحله اردو در استان‌های زنجان و اصفهان برگزار کردیم و با برنامه‌ریزی‌ صورت گرفت، بچه‌ها را به مرز آمادگی مدنظرمان رساندیم.

وی افزود: ما در مسابقات رده نوجوانان به مقام نایب قهرمانی رسیدیم و در رده نونهالان قهرمان آسیا شدیم و از همه کسانی که در این مدت از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان و نونهالان تکواندوی کشور در مورد سطح کیفی این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و همه کشورهای مدعی از جمله کره جنوبی، چین، فلیپین، تایلند، ویتنام، ژاپن که همه آن‌ها جزو مدعیان رشته پومسه هستند، در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بچه‌ها در زمین عملکرد خوبی داشتند و اگر داوری مسابقات عدالت بیشتری داشت، رنگ مدال‌ها خوش‌رنگ‌تر هم می‌شد اما باز هم از عملکرد تیم رضایت دارم و نتیجه‌ای که به دست آوردیم، بدون شک یکی از بهترین نتایج تیم ملی در دوره‌های اخیر بود و امیدارم این روند ادامه داشته باشد.

بهشتی در بخش دیگری از سخنانش به مسابقات آسیایی هانگژو اشاره کرد و گفت: همان طور که می‌دانید اکثر کشور در حال سرمایه‌گذاری روی المیپک‌های مختلف هستند چون مدال‌های این مسابقات روی رنکینگ تاثیر زیادی دارند و به همین دلیل نتایج آن نیز حائز اهمیت است؛ خوشبختانه در رشته تکواندو برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و تیم ملی از یک کادر قدرتمند بهره می‌برد و نمایندگان ما می‌توانند در این مسابقات افتخارآفرین باشند.

وی در پاسخ به اینکه آینده تکواندوی کشور را به چه صورت پیش‌بینی می‌کند، گفت: پتانسیل تکواندو در سطح کشور بسیار بالاست اما برای کشف و پرورش آنها نیاز به برنامه‌ریزی بلند مدت داریم؛ نباید این استعدادها را به حال خود رها کنیم و مسئولین موظف هستند که پای کار بیایند و با برنامه‌ریزی بلند مدت از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند. اگر برنامه‌ریزی درستی انجام شود و همچنین اسپانسرها در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند، قطعا این بچه‌ها می‌توانند در آینده همچنان افتخارآفرین باشند.

بهشتی درمورد برنامه‌های آینده تیم ملی، تصریح کرد: ما فعلا درگیر مسابقات لیگ کشور هستیم و در اواخر امسال مسابقات جهانی بزرگ را پیش‌رو داریم که در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم که در آن مسابقات نیز نتایج خوبی را کسب کنیم.

منبع
تسنیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید