کد خبر:9426
پ
۱۸۹۷۲۴۹۷_۴۱۵

بهره برداری از طرح نیمه تمام ساختمان آموزشی اداری دانشگاه پیام نور اصفهان

طرح نیمه تمام ساختمان آموزشی، اداری غدیر دانشگاه پیام نور اصفهان، از مصوبه‌های سفر رئیس جمهور به اصفهان، به بهره برداری رسید. رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: سفت کاری این ساختمان در گذشته انجام، ولی حدود ۱۰ سال نیمه کاره رها شده بود که در سفر رئیس جمهور و هئیت دولت در خرداد […]

طرح نیمه تمام ساختمان آموزشی، اداری غدیر دانشگاه پیام نور اصفهان، از مصوبه‌های سفر رئیس جمهور به اصفهان، به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: سفت کاری این ساختمان در گذشته انجام، ولی حدود ۱۰ سال نیمه کاره رها شده بود که در سفر رئیس جمهور و هئیت دولت در خرداد پارسال به اصفهان، حدود ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان و خرید تجهیزات مصوب و تخصیص یافت.

رضا مختاری افزود: ساختمان آموزشی، اداری غدیر دانشگاه پیام نور اصفهان، حدود دوهزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا دارد و در دو طبقه شامل کلاس‌های آموزشی و کارگاه است

او  اضافه کرد: عمده کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌های پیام نور استان اصفهان که به صورت قطبی است، در این محل برگزاری می‌شود.

حدود ۳۵ هزار دانشجوی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در ۳۰ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور استان اصفهان با ۳۰۰ عضو هئیت علمی در حال تحصیل هستند که عمده آن‌ها به تعداد هفت هزار دانشجو و ۶۰ عضو هئیت علمی در دانشگاه پیام نور اصفهان اند.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید