کد خبر:2578
پ
۱۴۰۲۰۵۱۹۰۰۰۵۶۲_Test_PhotoN

بهره‌برداری از ۴۰ پروژه در حوزه زیرساختی و عمرانی در نایین

فرماندار نایین گفت: در شهریور ماه سال جاری ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۵۰ میلیارد تومان در نایین به بهره‌برداری رسیده است.  در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است، نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان […]

فرماندار نایین گفت: در شهریور ماه سال جاری ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۵۰ میلیارد تومان در نایین به بهره‌برداری رسیده است.

 در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است، نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و همچنین جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد که در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.
دولت شهید رجایی، نخستین دولت و مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور، عهده‌دار امور شد، این دولت در آن دوره بحرانی، بیش‌ترین تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد تا آنجا که جان خویش را بر سر آن نهاد.

امروز به برکت این خون شهدا و انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد پیشرفت کشور در همه ابعاد هستیم که با مجاهدت‌های مردم شریف ایران اتفاقات مثبتی در حوزه عمران و آبادانی، سازندگی و شکوفایی کشور رخ داده است.

محمد کریمی، فرماندار شهرستان نایین اظهار کرد: خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم با حضور مستمر در میان مردم سعی کرده‌اند فاصله میان مسؤولان و مردم را به کمترین حد ممکن برسانند و در راستای رفع مشکلات قدم بردارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهاد تبیین باید به صورت ویژه مورد توجه کارگزاران نظام اسلامی قرار گیرد، گفت: مسؤولان و دلسوزان نظام در هر لباسی که هستند، باید به موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازند که در این راستا اصحاب رسانه نیز مأموریت خطیری بر عهده دارند و می‌توانند با ایجاد امیدآفرینی در جامعه و انعکاس خدمات دولت نسبت به تنویر افکار عمومی پرداخته و نقشه‌های شوم دشمنان را که همواره در صدد سیاه‌نمایی و وارونه جلوه دادن حقایق هستند، نقش بر آب کنند.

کریمی تصریح‌ کرد: در شهریور ماه سال جاری ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۵۰ میلیارد تومان در نایین به بهره‌برداری رسیده است که با توجه به برگزاری مراسم اربعین و لزوم حضور آحاد مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب در  برنامه‌های شهرستان، بخشی از این پروژه‌ها پس از ماه صفر افتتاح خواهند شد.

فرماندار نایین خاطرنشان کرد: برای این پروژه‌ها ۱۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و ۱۳۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات بخش خصوصی تأمین شده است که با بهره‌برداری این طرح‌ها، ۵۱۹ نفر به صورت مستقیم و ۵۴۸ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه‌های زیر ساختی از جمله برق‌رسانی، گازرسانی، خطوط انتقال آب، حوزه بهداشت و درمان، لایروبی قنوات، اجرای طرح‌های هادی روستاها، روکش آسفالت معابر شهری و روستایی، طرح‌های مخابراتی، طرح‌های منابع طبیعی و زیست‌محیطی و خدمات شهری و طرح‌های زیربنایی واحدهای صنعتی و معدنی است.

کریمی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته با حضور مسؤولان کشوری ۲ پروژه صنعتی و معدنی با اشتغال‌زایی مستقیم بیش از  ۲۶۰ نفر به بهره‌برداری رسیده است، بیان کرد: عملیات اجرایی ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان در حوزه‌های برق‌رسانی، فرهنگی و عمرانی در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان نایین با اشاره به تسریع در اجرای  طرح نهضت ملی مسکن، بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات در حوزه مسکن این شهرستان، تصویب اجرای فاز جدید این طرح در شهرهای نایین، انارک و بافران به صورت ویلایی است که با پیگیری فراوان مسؤولان رقم خورد.

وی با اشاره به حمایت‌های دولت از شهرداری‌ها و بنیاد مسکن برای روکش آسفالت معابر عنوان کرد: در طول دو سال گذشته مجموعاً با اختصاص بیش از ۲۲۰۶ تن قیر رایگان از سوی دولت بسیاری از معابر شهری و روستایی شهرستان نایین آسفالت گردیده است.

منبع
فارس
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید