کد خبر:4478
پ
۴۶۷۸۹۲۸

برگزاری همایش کشتی پهلوانان کوچک در اصفهان

نخستین همایش بزرگ پهلوانان کوچک با حضور ۲ هزار کشتی‌‌گیر نونهال و خردسال در اصفهان برگزار شد.  هیئت کشتی اصفهان با همکاری فدراسیون کشتی، جشنواره پهلوان‌های کوچک را برگزار کرد. در این رقابت‌ها که در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد، حدود  ۲ هزار کشتی‌‌گیر در ۳ رده سنی خردسالان و نونهالان از سراسر استان به […]

نخستین همایش بزرگ پهلوانان کوچک با حضور ۲ هزار کشتی‌‌گیر نونهال و خردسال در اصفهان برگزار شد.

 هیئت کشتی اصفهان با همکاری فدراسیون کشتی، جشنواره پهلوان‌های کوچک را برگزار کرد.

در این رقابت‌ها که در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد، حدود  ۲ هزار کشتی‌‌گیر در ۳ رده سنی خردسالان و نونهالان از سراسر استان به یاد کودکان غزه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

با اعلام مسئولان برگزاری رقابت‌ها به تمامی شرکت‌کنندگان نونهال و خردسال مدال و حکم قهرمانی دریافت کردند.

مراسم اختتامیه این همایش با تجلیل از قهرمانان چهار وزن کشتی پهلوانی کشور، هادی عامل گزارشگر مطرح این رشته و همچنین امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن کشتی جهان برگزار شد.

امیرحسین زارع، قهرمان سنگین وزن جهان، هادی عامل، گزارشگر مطرح این رشته، اکبر پاکزاد، مشاور استاندار و فرماندهی سپاه استان و جمعی از مسئولان استان اصفهان در سالن برگزاری همایش حضور داشتند.

مصطفی میرزایی هدف از برگزاری جشنواره پهلوان‌های کوچک را استعدادیابی خوانده و اظهار داشت: این مسابقات با حضور بیش از ۲ هزار کشتی‌‌گیر در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار شد و کشتی‌گیران از همه نقاط و شهرستان‌های استان در این مسابقات شرکت کردند.

وی با اشاره به حضور امیرحسین زارع و هادی عامل در اختتامیه این جشنواره، خاطرنشان کرد: هر دو این عزیزان برای تشویق و ایجاد انگیزه بین ورزشکاران در این مراسم حضور پیدا کردند و از آنها تشکر می‌کنم، امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی این استعدادها باشیم و کشتی‌گیران اصفهانی بتوانند در میان بین‌‌المللی پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورند.

رئیس هیئت کشتی استان با بیان اینکه جشنواره پهلوانان کوچک فستیوالی برای تشویق خردسالان و نونهالان به ورزش کشتی بود، یادآور شد: کشتی تنها هدف ما از برگزاری این جشنواره نبود و می‌خواستیم که خردسالان و نونهالان در کنار هم لحظات خوشی را تجربه کنند‌. حضور چهره‌های ملی موجی از هیجان را بین کشتی‌گیران به وجود آورد و باعث ایجاد انگیزه بین مربیان و ورزشکاران می‌شود.

وی به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرده و با بیان اینکه شعار برنامه امروز کودکان برای کودکان بود، گفت: امروز شاهد جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی هستیم و این کودکان امروز اینجا جمع شدند تا بگویند که به فکر کودکان غزه هستند و یاد و اسم کودکان غزه را در این مراسم زنده نگه می‌دارند. رژیم صهیونیستی در مسیر سقوط است و امیدوارم که هر چه سریع‌تر جنگ به پایان برسد.

میرزایی درباره ظرفیت کشتی اصفهان، متذکر شد: زمانی جامعه آماری کشتی استان به ۲ هزار نفر نمی‌رسید، اما امروز شاهد آن هستیم بیش از ۱۰ هزار کشتی‌گیر در سراسر استان فعالیت می‌کنند، هر وقت کمیت بالا برود، کیفیت نیز ارتقا می‌یابد و امیدواریم در آینده شاهد حضور ملی‌پوشان اصفهانی در تیم‌های ملی پایه باشیم و در ادامه نیز به میادین بین‌المللی و المپیک راه پیدا کنیم.

منبع
تسنیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید