کد خبر:2182
پ
۵۹۰۳۵۳۷

باشگاه ذوب‌آهن: تکرار اشتباه‌های داوری حق این تیم را ضایع کرده است

باشگاه ذوب آهن اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: این باشگاه فرهنگی ورزشی به سلامت اکثریت جامعه داوری ایمان دارد اما تکرار اشتباه‌های تاثیرگذار علیه یک تیم شایسته در رقابت‌های حساس، به طور قطع حق و حقوق ذوب‌آهن را ضایع کرده است.  روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان پس از بازی تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و […]

باشگاه ذوب آهن اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: این باشگاه فرهنگی ورزشی به سلامت اکثریت جامعه داوری ایمان دارد اما تکرار اشتباه‌های تاثیرگذار علیه یک تیم شایسته در رقابت‌های حساس، به طور قطع حق و حقوق ذوب‌آهن را ضایع کرده است.

 روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان پس از بازی تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال با انتشار بیانیه ای افزود: نمایش خوب شاگردان محمد ربیعی در ورزشگاه آزادی با اشتباه فاحش و عجیب داوری به کام کادر فنی، بازیکنان هواداران و خانواده بزرگ ذوب آهن تلخ شد.

در این بیانیه اضافه شده است: هفته گذشته نیز ذوب‌آهن با چند سوت نادرست داوری نتوانست نتیجه مطلوب را بگیرد و یک پنالتی اشتباه روند شهرآورد اصفهان را تغییر داد.

در ادامه بیانیه آمده است: اگر چه بهانه‌جویی دور از فرهنگ اصیلِ ذوب‌آهن بزرگ است اما حالا که کارشناسان مختلف این اشتباه‌ها را تایید کرده‌اند، حق خودمان می‌دانیم که نگران آینده باشیم. در همین راستا با صدای رسا اعلام می داریم که چه کسی قرار است جوابگوی امتیازاتی که جوانان و مجموعه ذوب‌آهن علیرغم شایستگی به دست می‌آوردند و با ناداوری از ایشان گرفته می شود، باشند و به آن رسیدگی کند.

دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، شب گذشته در ورزشگاه آزادی تهران با تساوی یک بر یک به پایان رسید و ذوب آهن با این تساوی در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.

شب گذشته خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد که گل تساوی پرسپولیس برابر ذوب آهن در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

 

 

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید