کد خبر:5018
پ
۱۷۰۷۱۹۳۶۰
ملی‌پوش والیبال نشسته بانوان:

بازی‌های آسیایی «هانگژو» نسبت به دوره‌های قبل دشوارتر بود

ملی‌پوش اصفهانی والیبال نشسته بانوان گفت: سطح بازی‌های آسیایی امسال در «هانگژو» چین نسبت به دوره‌های قبل دشوارتر بود و تیم‌ها با پیشرفت قابل توجهی به این مسابقات آمده بودند. زینب ملکی روز دوشنبه افزود: چین که پای ثابت ایران در دیدار نهایی است و تیم ژاپن که حریف دیرینه کشورمان به شمار می رود […]

ملی‌پوش اصفهانی والیبال نشسته بانوان گفت: سطح بازی‌های آسیایی امسال در «هانگژو» چین نسبت به دوره‌های قبل دشوارتر بود و تیم‌ها با پیشرفت قابل توجهی به این مسابقات آمده بودند.

زینب ملکی روز دوشنبه افزود: چین که پای ثابت ایران در دیدار نهایی است و تیم ژاپن که حریف دیرینه کشورمان به شمار می رود امسال با قدرت بیشتری به رقابت ها آمدند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه بازیکنان در این دوره از مسابقات جنگنده ظاهر شدند اما در فینال با چین با مقداری نا داوری روبه‌رو شدیم و این چالش اعضای تیم ملی را اذیت کرد.

این بازیکن تیم ملی والیبال نشسته با اشاره به اینکه بازیکنان باید خود را برای مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده کنند، ادامه داد: رقابت‌های مذکور در ایام پیش رو در شهر «دالی» چین برگزار خواهد شد.

ملکی ابراز امیدواری کرد که فدراسیون با حمایت از تیم والیبال نشسته بانوان، شرایط کسب سهمیه در پارالمپیک را فراهم کند و بازیکنان با افتخارآفرینی در آن آوردگاه بخوبی پاسخ اعتماد را بدهند.

مسابقات والیبال نشسته بانوان در رقابت‌های «هانگژو» با حضور ایران، کره جنوبی، ژاپن، چین، تایلند و مغولستان بصورت دوره‌ای برگزار شد و تیم ایران با چهار بُرد و تنها یک شکست مقابل چین با ۱۲ امتیاز در رده دوم ایستاد.

چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی در شهر هانگژو چین برگزار شد و نمایندگان ایران با کسب ۴۴ مدال طلا، ۴۶ مدال نقره و ۴۱ مدال برنز و مجموع ۱۳۱ مدال، بالاتر از ژاپن و کره‌جنوبی در رده دوم قرار گرفتند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید