کد خبر:3424
پ
IMG_20230924_093248_566

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان از مجموعه ورزشی انقلاب و پایگاه ورزش قهرمانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان به منظور بررسی وضعیت مجموعه های ورزشی انقلاب و پایگاه ورزش قهرمانی استان از این دو مجموعه بازدید کرد.  جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با همراهی جمعی از مسئولین اداره کل با حضور در پایگاه ورزش قهرمانی و ورزشگاه انقلاب از این دو مجموعه بازدید بعمل آورد. […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان به منظور بررسی وضعیت مجموعه های ورزشی انقلاب و پایگاه ورزش قهرمانی استان از این دو مجموعه بازدید کرد.

 جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با همراهی جمعی از مسئولین اداره کل با حضور در پایگاه ورزش قهرمانی و ورزشگاه انقلاب از این دو مجموعه بازدید بعمل آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در بازدید از پایگاه ورزش قهرمانی، با رئیس و مسئولین هیئت تیراندازی استان دیدار و گفت و گو کرد.

همچنین در بازدید از مجموعه ورزشی انقلاب که دومین بازدید مدیرکل از این مجموعه در دو ماه اخیر به حساب می‌آید، آخرین روند انجام تعمیرات و بازسازی این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان دهم تیرماه در اولین بازدید خود از این مجموعه از نزدیک در جریان آخرین وضعیت زمین چمن، پیست دو و میدانی، هیئت همگانی استان مستقر در ورزشگاه و سایر زیرساختهای موجود در مجموعه انقلاب قرار گرفت.

محمدی پس از این دیدار گفت: با توجه به بازرسی و بازدیدی که از مجموعه داشتیم و شرایط موجود برخی موارد باید با قید فوریت انجام شده و در سایر موارد نیز برنامه ریزی و پیش بینی بودجه لازم برای آن در نظر گرفته شود.

منبع
برنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید