کد خبر:3439
پ
۱۰۱۷۸۷۶۳_۴۵۶

اهدای ۱۸۴ پلاک زمین آماده واگذاری به مشمولان طرح جوانی جمعیت

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۸۴ پلاک زمین در استان اصفهان به مشمولان طرح جوانی جمعیت اهدا می‌شود.  مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۸۴ پلاک زمین رایگان ویژه طرح جوانی جمعیت آماده واگذاری به مشمولان این طرح در استان اصفهان است. علیرضا قاری‌قرآن افزود: زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت استان […]

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۸۴ پلاک زمین در استان اصفهان به مشمولان طرح جوانی جمعیت اهدا می‌شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۸۴ پلاک زمین رایگان ویژه طرح جوانی جمعیت آماده واگذاری به مشمولان این طرح در استان اصفهان است.

علیرضا قاری‌قرآن افزود: زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت استان اصفهان همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، از اول تا هفدهم ربیع الاول با عنوان پویش پیامبر رحمت (ص)، واگذار می‌شود.

آنطور که مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفته: این ۱۸۴ پلاک زمین مربوط به شهرستان‌های فریدونشهر، آران و بیدگل، دهاقان، شاهین شهر، فریدن، خوانسار، نطنز و شهر جدید مجلسی است که طی مراسمی در هفته آینده به متقاضیان اهدامی شود.

او با بیان اینکه در تیرماه واگذاری زمین به یک هزار و ۱۰۰ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در ۱۳ شهر استان انجام شد افزود:تامین زمین برای سایر مشمولان این طرح در استان اصفهان در حال پیگیری است و خانواده‌های واجد شرایط برای ثبت‌نام دراین طرح می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه کنند.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید