کد خبر:4670
پ
۱۸۴۶۷۳۴۹_۹۴۴

اعطای ۱۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‌های اصفهان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های تعاونی استان اصفهان پرداخت شده است. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:از ابتدای سال از محل تفاهم نامه اعتباری با بانک توسعه تعاون بیش از ۱۴۹۵ میلیارد ریال سرمایه ثابت و در گردش برای ۳۹ […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های تعاونی استان اصفهان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:از ابتدای سال از محل تفاهم نامه اعتباری با بانک توسعه تعاون بیش از ۱۴۹۵ میلیارد ریال سرمایه ثابت و در گردش برای ۳۹ تعاونی تصویب شده  که با همکاری مستمر مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان در حال پرداخت است.

میثم مداحی افزود:در ششمین جلسه استانی تفاهم نامه خط اعتباری بین معاونت امور تعاون، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری کمیته، پس از بررسی طرح‌های متقاضی تسهیلات برای ۸ شرکت تعاونی به میزان ۲۶۱ میلیارد ریال تصویب  شد.

او گفت: ۷۶ میلیارد ریال در بخش ثابت و ۱۸۵ میلیارد ریال در بخش سرمایه در گردش در این جلسه تصویب شده است.

مداحی افزود: این میزان تسهیلات تاکنون به ۱۹ طرح در حوزه از جمله صنایع تولید محصولات فولادی، معدنی، پلیمری، ماشین آلات صنعتی، قند و خوراکی، انرژی‌های پاک، آب معدنی، پانل‌های چوبی و پلیمری، صنایع بتون و سازه‌های پیش ساخته بتونی اعطا شده است.

او گفت: برای  ۱۲ طرح در حوزه کشاورزی و ۵ طرح تامین نیاز تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و دو طرح خدمات شامل گردشگری، حمل و نقل و یک طرح صنایع دستی تسهیلات اعطا شده است.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید