کد خبر:5136
پ
۲۳۱۶۶۸۹
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان خبرداد؛

استمرار سکون جوی در اصفهان/ دما بدون تغییر است

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم سکون جوی و افزایش انباشت آلاینده‌های هوا در مناطق مرکزی استان تا اواسط هفته آینده خبرداد. آسیه آقایی  با اشاره به تداوم پایداری جو تا اواسط هفته آینده، اظهار داشت: آسمان بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و در مناطق […]

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم سکون جوی و افزایش انباشت آلاینده‌های هوا در مناطق مرکزی استان تا اواسط هفته آینده خبرداد.

آسیه آقایی  با اشاره به تداوم پایداری جو تا اواسط هفته آینده، اظهار داشت: آسمان بیشتر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی و صنعتی استان از جمله کلانشهر اصفهان، شاهین شهر، برخوار، خمینی شهر، زرین شهر، کاشان و نجف آباد غبارمحلی، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش دید و کیفیت هوا تا حد ناسالم پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه شدت آلودگی هوا به ویژه از روز یکشنبه تا سه شنبه خواهد بود، خاطرنشان کرد: از روز یکشنبه در برخی ساعات گاهی افزایش ابر نیز خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای استان طی ساعات پیش رو تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، بوئین میاندشت با کمینه دمای صفر درجه و چوپانان با بیشینه دمای ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید