کد خبر:5252
پ
۴۶۵۷۱۱۱
رئیس شورای اسلامی شهرستان خمینی‌شهر:

اجرای بسیاری از مصوبات شورای شهرستان خمینی‌شهر بلاتکلیف است

رئیس شورای اسلامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: بیشتر مصوبات شورای شهرستان توسط دستگاه‌های اجرایی و خدماتی ابتر و بلاتکلیف باقی می‌ماند.  سید حسن دیباج صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان در حضور حسن سلیمی فرماندار شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: بیشتر مصوبات شورای شهرستان توسط دستگاه‌های اجرایی و خدماتی ابتر و بلاتکلیف باقی می‌ماند. وی با اشاره […]

رئیس شورای اسلامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: بیشتر مصوبات شورای شهرستان توسط دستگاه‌های اجرایی و خدماتی ابتر و بلاتکلیف باقی می‌ماند.

 سید حسن دیباج صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان در حضور حسن سلیمی فرماندار شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: بیشتر مصوبات شورای شهرستان توسط دستگاه‌های اجرایی و خدماتی ابتر و بلاتکلیف باقی می‌ماند.

وی با اشاره به اینکه هدف از تشکیل شورای شهرستان پیگیری و حل مشکلات مردم شهرستان است، افزود: این شورا پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان است و باید توجه داشت اداراتی مانند اوقاف، میراث فرهنگی و برق بیش از آنکه به رفع مشکلات مردم کمک کنند باعث قفل شدن مطالبات مردمی شده‌اند.

دیباج با اشاره به اینکه در همه کشور احیای بافت فرسوده در اولویت است، گفت: ما در شهرستان خمینی شهر باید بسیار پیگیری کنیم تا اجازه احیای بافت فرسوده توسط اداره میراث فرهنگی داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: ۴۵۰ هکتار از بافت فرسوده شهرستان قفل شده و تکلیف مردم معلوم نیست، نه ضابطه‌ای برای این بافت اعلام می‌شود، نه تسهیلاتی برای احیای عناصر تاریخی داده می‌شود و نه اجازه ساخت ساز می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه خمینی شهر رتبه بالایی در تصادفات جرحی دارد، گفت: یکی از دلایل اصلی این تصادفات خاموشی معابر شهرستان است، اگر نور و روشنایی مغازه‌ها و خود خودروهای عبوری نبود بعضی از معابر با جاده بیابانی فرقی نداشت.

دیباج با اشاره به اینکه حل مطالبات و مشکلات از طریق اداره اوقاف یکی از معضلات جدی ماست، گفت: برای تکمیل و آزادسازی خیابان شهیدان موسوی سال‌ها است با اداره اوقاف درگیر هستیم و مانع این مهم شده اند.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید