کد خبر:2995
پ
Untitled

آغاز توزیع ۹ میلیون جلد کتاب درسی در اصفهان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون حدود ۹ میلیون کتاب درسی به این استان تحویل و کار توزیع آن‌ها شروع شده است. معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون حدود ۹ میلیون کتاب درسی از سوی وزارتخانه به این استان تحویل و کار […]

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون حدود ۹ میلیون کتاب درسی به این استان تحویل و کار توزیع آن‌ها شروع شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون حدود ۹ میلیون کتاب درسی از سوی وزارتخانه به این استان تحویل و کار توزیع آن‌ها شروع شده است.
سید علی مدینه   افزود: در این راستا بیش از هشت میلیون و ۳۰۰ جلد کتاب درسی به مناطق و نواحی استان ارسال شده است.
او گفت:  بیش از ۹۱ درصد از دانش‌آموزان استان ثبت نام برای دریافت کتاب‌های درسی خود را انجام داده‌اند و فرایند تحویل کتاب به آن‌ها در حال اجراست.
معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با تأکید بر لزوم ثبت‌نام برای دریافت کتاب درسی توسط دانش‌آموزان گفت: تعدادی از دانش‌آموزان استان بدلایل مختلف از جمله تاخیر در انتخاب رشته، تجدید نمره درسی و دیگر موارد برای ثبت کتاب‌های درسی خود اقدام نکرده‌اند که انتظار می‌رود هرچه زودتر فرایند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید