کد خبر:9076
پ
۱۴۰۲۰۹۱۶۱۶۱۶۲۳۸۶۶۲۸۹۳۵۹۰۴

آزادی ۱۲۵۵ ‌زندانی‌ و محکومان واجد شرایط در اصفهان با حضور رئیس قوه قضائیه

به مناسبت اعیاد رجبیه و شعبانیه و همچنین یوم‌الله ۲۲ بهمن، مقدمات آزادی هزار و ۲۵۵ نفر از زندانیان و محکومان واجد شرایط در زندان‌های استان اصفهان، فراهم شد.  حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، همزمان با ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن سرکشی از زندان مرکزی اصفهان، در مراسم آزادی زندانیان و محکومان واجد شرایط در […]

به مناسبت اعیاد رجبیه و شعبانیه و همچنین یوم‌الله ۲۲ بهمن، مقدمات آزادی هزار و ۲۵۵ نفر از زندانیان و محکومان واجد شرایط در زندان‌های استان اصفهان، فراهم شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، همزمان با ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن سرکشی از زندان مرکزی اصفهان، در مراسم آزادی زندانیان و محکومان واجد شرایط در این ندامتگاه، شرکت کرد.

در مراسم فوق‌الذکر، به مناسبت اعیاد رجبیه و شعبانیه و همچنین یوم‌الله ۲۲ بهمن، مقدمات آزادی هزار و ۲۵۵ نفر از زندانیان و محکومان واجد شرایط در زندان‌های استان اصفهان، فراهم شد. عمده این زندانیان از محکومان مالی و جرایم غیر عمد بودند.

شایان ذکر است که در دوره تحول و تعالی، مقوله‌ی اعطای تسهیلات ارفاقی به زندانیان و محکومان واجد شرایط با قوت بیشتری در دستور کار عدلیه است؛ البته همانطور که رئیس قوه قضاییه به کرّات تاکید کرده است، این ارفاقات شامل حال محکومین جرایم خشن و سارقین سابقه‌دار و تهدیدکنندگان امنیت فیزیکی و روانی مردم نمی‌شود.

منبع
تسنیم
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید