کد خبر:14068
پ
۱۹۳۵۷۷۰۹_۶۹۲

اجرای هزار و ۸۲۵ محفل قرآنی به نیت شهدای کاشان

اجرای طرح هزار و ۸۲۵ محفل قرآنی به نیت شهدای کاشان و با همکاری کمیته مساجد، هیئت‌ها و مؤسسات مردم‌نهاد از امروز در کاشان آغاز شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت:، برگزاری هزار و ۸۲۵ محفل از سوم خردادم تا پنجم آذر و در مدتشش ماه […]

اجرای طرح هزار و ۸۲۵ محفل قرآنی به نیت شهدای کاشان و با همکاری کمیته مساجد، هیئت‌ها و مؤسسات مردم‌نهاد از امروز در کاشان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت:، برگزاری هزار و ۸۲۵ محفل از سوم خردادم تا پنجم آذر و در مدتشش ماه به نیت شهید هر محله یا مسجد در دستور کار قرار گرفته و تقسیم‌بندی و نحوه مشارکت مجامع قرآنی، استادان، حافظان و قاریان قرآن مشخص شده است. 

حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی افزود: با اشاره به اجرای طرح هر مسجد یک محفل تلاوت قرآن در قالب کنگره ملی شهدای شهرستان کاشان گفت: این طرح با مشارکت امور مساجد کاشان، مجامع قرآنی، استادان، قاریان و حافظان قرآن اجرا می‌شود.

وی گفت: قرار است طرح «هر مسجد یک محفل تلاوت قرآن» در قالب کرسی تلاوت و نیز تلاوت تدبری در مساجد، امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا شود.

منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید