کد خبر:2536
پ
۱۳۹۲۰۷۰۳۱۳۵۹۱۴۶۴۴۱۲۳۵۳۷۴

اجرای ۱۲ هزار طرح عمرانی در روستاهای استان اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۱۲ هزار طرح عمرانی کوچک و بزرگ از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم در ۹۰۰ روستای این استان اجرا شده است.  به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان در آیین افتتاح ساختمان دهیاری روستای «ازیران» از روستاهای شرق شهرستان اصفهان، اظهار […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۱۲ هزار طرح عمرانی کوچک و بزرگ از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم در ۹۰۰ روستای این استان اجرا شده است.

 به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان در آیین افتتاح ساختمان دهیاری روستای «ازیران» از روستاهای شرق شهرستان اصفهان، اظهار داشت: این تعداد طرح با اعتباری افزون بر ۱۶ هزار میلیارد ریال اجرا شده که نشانه توجه دولت به روستاها است.

وی بیان کرد: اجرای این تعداد طرح در روستاهای استان اصفهان اتفاق بسیار خوبی است که می تواند زمینه‌ساز مهاجرت معکوس مردم از شهرها به روستاها باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان  تصریح کرد: مهاجرت معکوس در برخی روستاهای استان اصفهان در حال شکل‌گیری است و امروز مردم می‌دانند زندگی روستایی علاوه بر صفا و صمیمیت در کنار آن رفاه و آسایش بیشتری هم دارد.

 

۶۴روستای بالای ۲۰خانوار در استان اصفهان صاحب دهیاری شدند

وی گفت: ۶۴ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان اصفهان که فاقد دهیاری بودند در ۲ سال گذشته، صاحب دهیاری و از مزایای آن بهره‌مند شدند.

زینلیان افزود: دهیاری زمینه گشایش خدمات‌دهی به روستاها را فراهم می‌کنند و دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به توسعه و عمران روستاها دارد.

وی یادآور شد: افزون بر ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی در سال گذشته و چند ماه ابتدایی امسال به مجموعه راه‌های روستایی استان اصفهان افزوده و حدود ۷۰۰ کیلومتر راه هم نوسازی و بهسازی شده است.